Туристік аймақтың аздығы

Туристік демалыс орталықтары күннен-күнге азаюда, мысалғы қарасақ Курорт шаңғылары, табиғи саябақтағы жағдайлар туристерге кері әсерін береді. Үлкен нәтижеге демалатын орындардың жабылуы, әртүрлі факторлардың әсерінен азаюда.

Біріншіден елімізде көп жағдада техникалар сыналады. Осы қыста Ақтөбе де, тау курортында тау техникасына ие бола алмай, содан қаншама бала зардап шекті. Техниканының ескіруі өте зиян алып келеді. Әртүрлі ескі-құсқы техникаға аса көңіл бөлгені соншалық, жаңа техника бас ауыртпайды. Бұл дегеніміз, жаңа туристік база ескі-құсқы техникамен жұмыс жасап тұр дегенге келтіреді. Ендігі кезек, сол жерде әртүрлі қызметкерлерді, тексеріп жүретін адамдарды жасақ тауы керек еді. Бұдан ешкімде зардап шекпес, жақсы жұмыс жасалса адамдар өміріңе қауіпсіз болса жақсы емеспа.

Екіншіден, толып тұрған шығар, туристік орындар, бірақ олар әртүрлі танымал адамдарға өзінің жарнамасын бермейді. Әртүрлі мықты жақтарын көрсетпейді. Елімізде Бурабай әртүрлі демалатын орындардағы эколгиялық мәселе, мысалғы әрбір жерде қоқыс жатады. Бұдан кейін бұл қалай демалыс болады. Осы жерде камералар қойылып, тастаған жандарға айыппұл салса керемет болатын еді. Бір жағынан көп жерлеріміз таза, әрі демалуға ыңғайлы болатын болса керемет болады. Және әртүрлі құтқарушылар жақсы жұмыс жасаса, елімізде суға кету қауіп тундамас еді. Әрине, қайта-қайта келіп бір нәрсені көрмей, басқада қызықтар көргін келеді. Бірақ оған ешқанда мүмкіндік жоқ. Сондықтан әр жыл саын өзгерсе туристік базалардағы туристер саны жылдан-жылға артар еді.

Түйіндесек, демалатын орындар керек, сапалы, әрі ауасымен таза болса, ең бастысы барған адам бос келмедім десе өте керемет болар еді. Елдегі бүкіл туристік аймаққа көңіл бөлген жөн. Техникаларды жыл сайын өңдеп оны жаңа маусымға әдемілеп дайындау керек. Содан соң, елдегі жандардың экологияның бейқам қарамауыңа және кірген кезде бір түсіндіріп өтсе әдемі болар еді.Осылай біздің демалатын аймақтарға үлкен өзгерістер жасау арқылы, өзімізге жақсы болады.



Бөлісу: