Әлеуметтік желі және оның пайдасы

Әлеуметтік желі-технология үдерісі үстемдік еткен 21 ғасырда атқаратын рөлі өте маңызды болып табылады.Қазіргі таңда неше түрлі әлеуметтік желілер де ашылған парақшаларды,адам баласының хат тасымалдау құралы дерсің.Ғаламтордың басты құралы ретінде,әлеуметтік желінің үстемділігі әлде-қайда жоғарғы деңгей де.Ал адамдар үшін әлеуметтік желінің маңыздылығы қандай?

1970 жылға дейін адамдар бір-бірімен хабарласу үшін,хат алмасып немесе телеграф байланысын пайдаланған.Сондай ақ сол уақыттарға қарағанда,байланыс құралдары біздің заманда тиімдірек.Себебі,қазіргі уақыттта байланыстың яғни адамдар арасында хат тасымалдайтын әлеуметтік желінің түрі көп,һәм қызметі шексіз.Адамдар қазір неше түрлі әлеуметтік желі арқылы,ешбір қимыл әрекетсіз өзара хат алмасып,байланыса алады.Сондықтан,әлеуметтік желінің адам өмірінде,атқарар қызметі мен тигізер пайдасы мол.

Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні,әлеуметтік желі адамзат арасында хат алмасу қызметінде таптырмас құрал болып табылады.Сан мыңдаған әлеуметтік желіні адамдар мейлінше пайдалы тұсын қолданып,өз тиімділігіне жарату керек деп ойлаймын.Ғаламтор осы қызметті жақсарта отырып,даму сатысын жоғалтпауы керек.

 



Бөлісу: