Жаһандану саясатының пайдасы мен зияны

Елімізде жаһандану саясатының пайдасы мен зияны қаншама, оларды біліп саралап көру керек. Еліміздің жастары осы түйткілді мәселенің жай жапсарын білема осыған тоқталсақ, елде көп адамның қолында смартфон, әрине кішкентай балалардың өзіде смартфонды жетік меңгерген. Жаһандану саясатының пайдасын айта өтсек.

Жаһандану пайдасы, елімізде үлкен өзгерістер болып жатқаны түсінікті. Еліміз көптеген халықаралық ұйымдармен әртүрлі елдер қарым-қатынас орнату арқылы көптеген табыс жетуде, білім сапасы жағынан еліміз біршама елдердің алдына шықты. Автокөлік өндірісі кең деңгейде дамып, елімізде соңғы технологиялық көліктер міңетін жастардың қарасы көбейді ал енді. Осы жағдайлардан басқа халықтың тұрмыс тіршілігі, өмір сүруі деңгейі көтерілген елімізде үлкен кәсіп орындар ашылып, біраз жақсы жұмыстар жасалу үстінде. Мысалғы Үндістанда жаһанданудың арқасында, халықтың кедейленуі 2 есеге төмендеген. Ал Вьетнам елінде халықтың 98% кедей болса да, өзің-өзі қамтамасыз ете алады. Дамыған елдердің арқасында дамушы елдерге үлкен көмек тиіп жатыр. Қарасан әртүрлі салаларды дамытуға болатыны, оларды зерттеп әртүрлі салаларды жақсылап дамытуға болатының ұқандай еліміз осы жаһанданудың арқасында жақсы мүмкіндікке ие болып жатыр.

Зиянды жағы елімізде осы жаһандану саласы тежеленбесе, елімізде көп адамдар жаһандану рухани жағынан әртүрлі адамгершілік ұғымдарды ұмыта бастайды. Адамдар смартфон ішіне кіріп кетеді, еліміз сөзге бай адамдарды тәрбиелей алмай отыр. Елімізде сол смартфоннан кесірінен боқауыз сөздерге үйір болған жастарды көреміз. Смартфон өз-өзіңе қол жұмсайтындардың саны көбейді. Елдегі жастардың қарасы көп бөлінді. Елдегі жастардың ойыда басқа жаққа алданып, адамдармен сөйлесуді қояды.Әртүрлі технология артынан еріп кеткен жандардың қарасы күннен күнге бекемдей түсті. Елімізде тағы бір айтатын нәрсе қосымшылардың қатары көбейіп жатыр. Ал оны тексеріп отқан жандар жоқтың қасы. Қазіргі таңда Америка Құрама Штаттары осы жаһандану саясатын сынға алуда, және де әртүрлі сарапшыларда жаһандану саясатымен келіспейтін тұстарын ашық айтып жатыр.

Түйіндейтін болсақ, елімізге жаһандануды саясатының берері мол, елімізде әртүрлі салаларды дамытып, өз еліміздің көркейуіңе және елге үлкен елдермен қарым-қатынас орнатуға таптырмас мүмкіндік, зияны жастарымыз үлкен мәселерден бейқам қалады. Оларға деген сауалдың аздығы соншалық, елміздің болашағына үлкен әсер етеді. Ең қызығы осы нәрсенің болатынын біле тұра еліміздің бейқам қарауы, бізге теріс әсерін беруі мүмкін. Сондықтан жаһандану саясаты кезеңде бүкіл жағдайды дұрыстап, сол оңды бағлап барып жасауы, бізге жақсы болашақты тарту етеді. Ол әрине жастар мен үлкендердің қолында, смартфон теледидар қармасың демейміз, бірақ шамадан тысқа кеьіп қалмаса игі еді. Жаһанданудың пайдасы мен зияны осындай.



Бөлісу: