Мәдениеттану мамандығына жалпы сипаттама

Мәдениеттану мамандығына жалпы сипаттама

        Мәдениеттанушылар көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әртүрлі мәдени салалардағы мәдени процестерді сипаттап, талдайды. Олар символдық бұйрықтарды, гендерлік рөлдерді, мифтер мен діни культтерді, сондай-ақ өнерді, музыканы және әдебиетті қарастырады. Олардың қызметі, мысалы, өнерді, мәдениетті немесе көрмелерді басқаруда, бұқаралық ақпарат құралдарында және мәдени білім беруде, редакциялық немесе ғылым мен білім беру саласында орын алады.        

Мәдениеттанушылар қайда жұмыс істей алады?

    Мәдениеттанушылар жұмыс таба алады:

- мемлекеттік басқаруда, мысалы, мәдениет мекемелерінде;

- мұражайларда немесе театрларда;

- спорттық ғимараттардың, кәсіпорындар мен ұйымдардың іс-шараларын ұйымдастыруда (еvent-менеджментінде);

- баспалар мен хабар тарату компанияларында;

-ересектерге арналған білім беру ұйымдарында;

-университеттерде және ғылыми-зерттеу институттарында.

Ғылым мен білімдегі мәдениеттанушылар

Мәдениеттану пәні ауқымды: мәдениеттану өнер, музыка және әдебиет, құрылыс мәдениеті, би және театр, дәстүрлі және жаңа медиа, жоғары және танымал мәдениет мәселелерімен айналысады. Зерттеуші ғалымдар, мысалы, мәдениет, құқық және қоғам арасындағы байланыстарды немесе мәдениет тарихының негіздерін зерттейді. Олар сондай-ақ нақты медиа мәдениеттерге назар аударады және электронды БАҚ-ты үздіксіз пайдалану шындықты бұрынғы уақыттағыдан басқаша қалай қабылдайтынын талдайды. Гендерлік және отбасылық зерттеулер саласында олар «отбасы» терминінің тиісті қоғамда қалай құрылатынын және онымен байланысты материалдық және идеалды құндылықтардың қалай өзгеретінін талдайды. Мәдениеттанушы ғалымдар көбінесе саясат, әдебиет және лингвистикалық немесе психологиялық, әлеуметтану, коммуникация ғылымдары және этнология сияқты жақын салалардың ғалымдарымен командада жұмыс істейді.

Мәдениет ғалымдары зерттеу нәтижелерін арнайы мақалаларға жазады немесе жариялайды, бұл оларды басқа ғалымдар мен студенттерге қолжетімді етеді. Конференциялар мен конгрестерде олар өз тұжырымдары туралы айтады. Дәрістерде студенттерге білімдерін жеткізеді, ғылыми жұмыстарға жетекшілік етеді, емтихан тапсырады. Өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу үшін магистратура және докторантура дәрежесі қажет.

Мақала авторы: «Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті», «Философия және саясаттану факультеті», «Дінтану және мәдениеттану кафедрасы», «6B03102 - Мәдениеттану» білім беру бағдарламасы, 2 курс студенті: Өлмесова Аружан

Өндірістік тәжірибе жетекшісі: Есболова М.А



Бөлісу: