Египеттегі Хеопс пирамидасы радиотолқындарды шоғырландыра алама?

Мысыр пирамидалары көптеген мифтер мен аңыздармен қоршалған, бірақ олардың кейбір қасиеттері туралы сенімді ғылыми мәліметтер аз. Дегенімен, қазіргі уақытта Мысыр пирамидалары жайлы таңғаларлық жаңалықтар ашылып жатыр. Соңғы екі ғасырда ғалымдар пирамиданың ішінде төрт бөлмені тапты, олардың бірінде Фараонның өзі жерленген, екіншісінде — оның әйелі, үшіншісі қарақшылар үшін жем немесе тұзақ болып саналды, ал төртінші бөлмені жақында физиктер тапты. Хуфу қабіріне апаратын дәліздердің қабырғаларында археологтар Фараонды қорлаушылардан қорғайтын "қауіпсіздік жүйесінің" элементтері деп санайтын ерекше арналарды тапты. Ғалымдар пирамиданың нақты физикалық қасиеттерін бірнеше жыл бұрын, зерттеушілер мюон сканерлерін қолдана отырып, жаңа жасырын бөлмелерді іздей бастаған кезде зерттей бастады.

Жаңа жұмыста физиктер пирамиданың пропорционалды, яғни резонанстық ұзындықтағы электромагниттік толқындармен қалай әрекеттесетінін зерттеуге шешім қабылдады. Есептеулер көрсеткендей, мұндай резонанстық күйде пирамида электромагниттік өрісті шоғырландыруға қабілетті, ал пирамиданың ішкі камераларындағы энергия тығыздығын едәуір арттыруға болады. Сонымен қатар, пирамида үшінші аяқталмаған камера орналасқан базаның астындағы кеңістікке радио толқындарды шоғырландыруға қабілетті екені белгілі болды.

Ғалымдар мұндай тұжырымдарды сандық модельдеу және физиканың аналитикалық әдістері арқылы жасай алды. Біріншіден, ИTMO университетінің және Ганновер Лазерлік орталығының (Германия) бір топ ғалымдары пирамида үшін резонансты 200-ден 600 метрге дейінгі радиотолқындар болады деп есептеді. Содан кейін олар пирамиданың электромагниттік реакциясын модельдеді және пирамида резонанстық жағдайда шашырап, сіңіре алатын түскен толқындардың энергия үлесін есептеді. Содан кейін дәл осындай жағдайлар үшін ғалымдар пирамида ішіндегі электромагниттік өрістердің таралуын алды.

"Египет пирамидаларына деген үлкен қызығушылықты ескере отырып, біз Ұлы пирамидаға радио толқындарын резонанстық тарататын бөлшек ретінде қарауды жөн көрдік", — дейді зерттеу авторларының бірі Андрей Евлюхин. - Пирамиданың физикалық қасиеттері туралы ақпараттың болмауына байланысты бізге кейбір болжамдарды қолдануға тура келді. Мысалы, біз онда белгісіз қуыстар жоқ деп ойладық, ал жасалған материал оның көлемінде біркелкі бөлінеді және қарапайым әктас қасиеттеріне ие деген ойда болдық".

Есептерінде, Евлюхин атап өткендей, ғалымдар пирамида ішіндегі барлық белгілі бос орындарды, сонымен қатар оның негізгі құрылыс материалы - әктас блоктарының қасиеттерін ескерді. Компьютерлік модельді құрған физиктер оны радиотолқын сәулелерімен «бомбалады» және олардың құрылыммен және жеке элементтермен қалай өзара әрекеттесетінін бақылады. Есептеулер көрсеткендей, Хеопс пирамидасы «әуесқойлық» радио толқындарымен өзара әрекеттесіп, энергиясын фараонның қабіріне жинап, оны үшінші әлем орналасқан «әлем ғажайыптарының» түбінде орналасқан нүктеге бағыттайды. Бәрінен бұрын бұл ұзындығы 333 және 230 метр толқындарға әсер етеді.

Нәтижелерді түсіндіру үшін ғалымдар мультипольдік талдау жүргізді. Физикада бұл әдіс күрделі объектінің электромагниттік өріспен қалай әрекеттесетінін зерттеу үшін қолданылады. Өрісті шашырататын объект көптеген қарапайым сәулелену көздерімен - мультипольдермен ауыстырылады. Мультипольдердің сәулелену жиынтығы өрісті бүкіл объектінің шашырауы сияқты бірдей суретті береді. Сондықтан әр мультипольдің түрін біле отырып, жүйеде шашыраңқы өрістердің таралуы мен конфигурациясын болжауға және түсіндіруге болады. Физиктер жарықтың диэлектрлік нанобөлшектермен әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу кезінде Хеопс пирамидасына назар аударды. Нанобөлшектердің жарықты қалай таратуы олардың мөлшеріне, пішініне және олар жасалған материалдың сыну көрсеткішіне байланысты. Осы параметрлерді өзгерте отырып, резонанстық шашырау режимдерін анықтауға және оларды нано деңгейдегі жарық ағындарын басқаруға арналған құрылғыларды жасау кезінде қолдануға болады. Физиктер зерттеу нәтижелерін оптикалық диапазонда осындай әсерлерді шығара алатын нанобөлшектерді жобалауда қолдануды жоспарлап отыр. Мұндай нанобөлшектер, мысалы, датчиктер мен тиімді күн батареяларының дамуы үшін қажет. Енді ғалымдар алынған нәтижелерді осыған ұқсас эффектілерді наномасштабта жасап, қолдануды жоспарлап отыр. Пирамидадағы бұл радиотолқындар құрылысшылардың әдейі жоспарлап жасалуы, немесе кездейсоқ болуы әзірге ғалымдар үшін құпия болып отыр.

Осылайша, Хеопс пирамидасының электромагниттік аномалиясы құрылысшылардың жоспары емес, кездейсоқтық болса да, қазіргі ғылым үшін оның қандай да бір пайдасы болуы мүмкін.

Авторлар: Чахалов Аслан Айдынович, Манасбай Айгерім Мейірханқызы, Құрбан Аружібек Бегалықызы, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің 1курс магистранттары.

Жетекші: Жанатаев Данат Жанатаевич, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің философия кафедрасының доценті,философия ғылымдарының кандидаты.

 



Бөлісу: