Қақпа алдында кездесу

Бүгін, 2021 жылғы 05 мамырда Маңғыстау облысы бойынша ҚАЖ департаментінің ГМ-172/10 мекемесінен үлгілі мінез – құлқы және адал еңбегі үшін 1984 жылы туылған сотталған Е.А.Еламанов жазаның өтелмеген бөлігін неғұрлым жеңіл түрі бас бостандығын шектеу жазасымен босатылды.

Бас бостандығынан айыру орындарынан босатуға дайындық кезеңінде бағдарламаға сәйкес психологиялық, медициналық, әлеуметтік-құқықтық көмек, еңбекке және тұрмыстық орналастыру, отбасымен оң байланыстарды нығайту мәселелерінде  тәрбиелік іс-шаралар жүргізілді.

Сотталғанмен босатылатын күні де қолдау және консультациялық көмек көрсету шеңберінде, оны одан әрі әлеуметтік бейімдеу бағытын әзірлей отырып, мекемеге Маңғыстау облысы бойынша АНОО «Ақниет» теолог консультант А.Тыныштықов және Маңғыстау облысы «Рай» шұғыл әлеуметтік көмек көрсету орталығының басшысы Р.Бегманова шықыртылды.

Іс-шара кезінде: оңалтуға жәрдем көрсететін мемлекеттік мекемелердің байланыс деректерін, сондай-ақ тұрғылықты жері бойынша тіркелу, жұмыспен қамту, денсаулық сақтау органдарында есепке қою және т.б. тәртібін қамтитын жадынама табыс етілді.

Бостандыққа шыққан сотталған Е.А.Еламанов, ГМ-172/10 мекемесінің қақпасының алдында,  туыстары мен достары қуана қарсы алды.

«Встреча у ворот» в следственном изоляторе г.Актау

Сегодня, 05 мая 2021 года с учреждения ГМ-172/10 Департамента УИС по Мангистауской области за примерное поведение и добросовестный труд по замен неотбытой части более мягким видом наказания ограничением свободы освобожден осужденный Еламанов Е.А., 1984 года рождения.

В период подготовки к освобождению из мест лишения свободы, в соответствии с Программой проведены необходимые организационно-воспитательные мероприятия, в вопросах психологической, медицинской, социально-правовой помощи, трудового и бытового устройства, укрепления положительных связей с семьей.

Так и в день освобождения, в рамках оказания поддержки и консультативной помощи, с разработкой маршрута его дальнейшей социальной адаптации в учреждение были приглашены: консультант-теолог ИРЦ «Акниет» по Мангистауской области Тыныштыков А.С. и руководитель Центра оказания экстренной социальной помощи «Рай» Мангистауской области Бегманова Р.

 В дополнение освобождаемому была вручена памятка, включающая: контактные данные государственных учреждений, оказывающих содействие в реабилитации, а также порядок регистрация по месту жительства, постановки на учет в органах занятости, здравоохранения и т.п.

У ворот учреждения ГМ-172/10 вышедшего на свободу Еламанова Е.А. радостно встретили родные и близкие, которые поздравили его с возвращением в семью.



Бөлісу: