Қамкөңіл болудың зияны?

   Қамкөңіл болу бұл адамға тек негативтік әсерге ғана соғып әкеледі.Неге десен адамға айтылған әр сөзді жүрегіне көңіліне жақын қабылдаған әр кез сайын ол көңілінде жүрегінде сақталып сен сол сәтттен кейін сен адамдардың тек негавтивті жақтарын ғана байқайтын жағдайға жетесін,сол себепті адам басқаның жақсы жағымды жақтарын есіне жадына сақтасан саған алда сен негавтивті әсерді қалдыруға кедергі бола аласын.
    Мысалға сен ең жақын досыңмен қыдырып жүрсің үйден көңілді күймен шықтың ал сенің досынның жүзі суықтау сен оған өзіннің қызықты әңгіменді айтып келе жатырсын ал ол мән бермей ойы басқа жақта .Бұл жағдайда әрине сен көңілін түсіп кетеді себебі сен онымен жақсы жаңалықтарынды бөлісіп келе жатырсың бірақ сен оның не себепті тыңдамай келе жатқанынан бейхабарсың .Осындай сәтте ең бірінші өзіннің жақсы көңіл күйінді жанындағы досыңа сыйлауға тырыс оның көңілін аулауға тырыс қызықты әңгіменмен оның жүзіне мейірім шуақ сыйла сонда сенің көңілін түспейтіні әлбетте .Кейде біз жақсы көңіл күймен көңілімізде ешқандай алаңдатарлық жайттар болмаған сәтте өзімізді тым ойлап кететініміз бар алайда мейірімді болсаң ең алдымен өзіннің көңілінді өзіннің жақсы көңіл күймен жүруінді ойламай өзгеге де сол көңіл күйді сыйлай алсан саған бұл көмектесері анық.Себебі мейірімділік азайып бара жатыр осы менің алаңдатады.Мейірімді болудың пайдасы көптен жетерлік.


Бөлісу: