Залал сезім...

2014 жылдың мамыр айының 6 жұлдызы. Есімде сол күні күн суығын бәсендетіп көк аспанда ашық күн шыға жөнелді. Күннің нұры мектеп терезесінен оқушыларға сәуле шашып біреудің мазасын алса ал біреудің ұйқысын бұзуда. Бұл оқушылар 11 жыл мектеп партасында отырған түлектер болатын, 25 - мамырды біреу тербеніс - толқумен күтсе, біреу ағаш үстелмен қоштасатына мәз.

сағат 11:03, ығы - жығы сыныптастарының арасынан Жарас орнынан лезде тұрып:

- Достар! Күннің шыжып бізді күйдіртіп бара жатқанына міне бір аптадан асты, және біраз күннен соң осы "қарғыс атқыр" мектептенде кетеміз, сондықтан 25 дейін бас қоссақ қалай болады?! - деп шошайған қыйсық саусағымен сыныптастарына нұсқап. Сынып лезде у - шу -ға көшті, біреу келісім берсе біреу қарсы шығып жатты...

сағат 12:23, сағат бұрын шуларынан мектеп төңкерілердей болған сынып, бұл сәтте ым-жырт. Бір бұрышта кешке Ажан тауына бас қосудың тағам сусының шешіп отырған ұл-қыздар, бір бұрышта ҰБТ - ға тер төгіп дайындалып отрғандар, сынып соңында бұл әлем құрдым жер түбіне түсіп кетсе де қозғалмас жатып ішерлер тәтті ұйқысына бөленіп жатыр. Сонымен сағат бұрынғы Жарасытың ұсынысы арада мақұлданып кешке 20:00 де Ажан тауының етегінде көңіл көтеретіні туралы өзара келісті.

сағат 14:43, Айжан кешке болатын ашық аспан жынойнағына киер киімін жөндеп, айна алдында сыланып - сипанып тұр. Жүрегін бір сәт салқын тартады, "Мүмкін қараңғыдан қорқыныш болар" деп өз өзін алдап қояды. Ажан тауы кешке оның өмірін түбегейлі өзгертетінің қайдан білсін.

сағат 19:13, сыптай иығына дорбасын арқалап тұрып ашық құшағымен анасын құшақтай жөнелді, шиедей ернінен "ана, анашым, маматай мен сені қатты жақсы көрем!" - деген сөздер жиі шықты, бір сәт барқыт жанарынан белгісіз нұсқаушысы болып жас төгіле жөнелді. Қолымен жасын сүртіп бір жымиды да бұрыла кетті.

20 : 00...

Жарас Әкім әкесінің уазигін айдап келген, оның магнитофонынан әуен шырқалып тұр. Қыздар жағы дастархан жөніне көшсе, жігіттер түні бойы сауық - сайран құратын ашық аспан кешіне от жарығы анық болсын деп ағаш- тирек жинауда. Әп сәтте әкім "уазигінен" бір қорап арзан арақ пен сыра шығарлып кеш басталып та кетті...

21 : 53...

Кеш қызи түсті,

22: 13...

Сыныптағы бір-екі ұл Аружан мн Сұлу есумді сыныптас қыздарын шығарып салуда, Ажан тауының етегінде көңіл көтеріп отырған жастар даусы ауыл етегіндегі үйлерге естілп тұрды.

23 : 23...

Сынып ұлдары ащы суға сылқия тойғаныда бар, қыздар кеш ұзамай үйлеріне қайтуды ұсынды. Құдайдын салғаны болғандай тау етегінде 12 ұл болса сонша қыз болды. Ұлдар өзара келсіп қыздарды шет - шетінен үйіне шығарп салуда.

Аузынан арақтың иісі мөңкіп тұрған Жарас Айжанның көрші болатын. Сылқия тойған Жарас Айжанды көндіріп өз машинасымен үйіне жеткізбек.

23 : 30...

Ажан тауының етегі ым - жырт, жастар тарапта үлгеріпті, түннің салқыны көтеріліп, сыртта тұрған малдарға сая боп тұр, жаз шыға мал атауының жауы шыбын - шіркей. 100 - 150 түтіні бар Барақты ауылы тәтті ұйқыда. Ауылға жетпей тұрып Ажан тауымен Барақтының ортасында дәу ағаш тұратын. Ағаш тамыры жұлынып, топырағымен аударылып тұр. Жарасытың "уазигінің" копотының түрі жоқ. Айнала түтін арасы "Көмектесіндер" - деген ащы дауыс құлақ етін жеуде. Көрші қолаң боп араласқан Жарас бұл арада Айжанды зорлап та үлгерген...

Ажан тауынан Айжаннан басқа ешкімді машинасына отырғызбаған Жарас арам ойын сол сәтте іске асымақ болды. Жоли Айжанның отбасын сұрап отырып оң қолымен Айжанның төсіне қолып тақап салған сәтте Айжан дорбасымен Жарасытын көзілдірік киген шошқа бетінен салып жіберді. Өзі ащы суға тойған Жарас рөлге ийе бола алмай орта ағашқа әкесіні машинасымен берді де соқты.

Лезде машинаны аша жөнеліп копотқа бір қарап бойына жың билегендей қолына түскен тасты алып Айжан отырған оң жақ бөлікке тапыраң жөңелді, Айжанды машинадан шығарып:

- Мә, шешеңді,- деп таспен қыздың бетінен сала жөңелді. Жарасытың бойын бұл сәтте біреу билеп тұрғандай болды. - Құрттың ,ғой машинамды, ал сол үшін есебін бер сұлуым, - деп мойынындағы алқаны жұлып тастап Айжанның қан сорғалаған берінен сүйе жөңелді.

- Кел, қанша жыл арманым едін, кел, - дей жөнелді. Айжанның ләм - деп жауап бермегеніне бір сәт ой тастаған, айуан бетер қараңғыда не көрсің дейсің?! Бұл сәтте Айжан денеінде жан жоқ еді...

Ісін тамамдап Жарас капоттың оң жақ бөлігіне сүйене отыра кетті...

Жалғасы бар.

// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "massaget.kz"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e



Бөлісу: