Өмір

Өмір.
4 әріп бұл 4 әріп адам өмірін бір сәтте құрту мүмкін. Негізі өмір көп қызыққа толы тек мұны көптеген адам байқай білмейді. Кішкентай нәрсенің өзі адамды қуанту мүмкін. Сол үшін ей адамдар мына кеуде де жаныңыз барда журегіңіз соғып тұрғанында жақсылық жасай біліңіз,мейірім таныта біліңіз. Мына өмір 2 қайта берілмейді. Мынау жалған дүниеде жақсы іс атқарайық. Білем барлық адам басында проблема деген бар. Иә мына менде де бар ол проблема. Осы шешімі жоқ проблема нәтижесінде неше түрлі адам өмірден кетіп жатыр. Бірақ адамзат баласында ең асыл қасиет МЕЙІРІМ. Адамдарға мейлінше жақсы сөз айтып, жақсылық жасасақ адам өлімі азаяды. Менде проблемадан қашу үшін өмірден түңіліп, бұл дүниеден кеткім келетін. Бірақ бұл дұрыс шешім емес. Өмір мұнымен тоқтап қалған жоқ. Өмір жалғасуда иә сен өлсең сені жер қойнауына барынша жақсы тапсырады. Сенің артыңнан бүгін жылар, ертең жылар,1 апта болуы мүмкін. Бірақ сен кеткенде ешкім сені өмірде аямайған адамңың өзі айайды. Сондықтанда сен қазір тек отбасыңды мына сені өмір көрсін деп 9 ай құрсағында жүрегінің соғуын қалған ата-анаңды ойла. Бауырлардың артық туыс таппайсың бұл дүниеде. Қалғандары бос әурешілік. Жүрегіңді жаралауға жол берме. Сүйген адам өзі-ақ келеді. Бақыттың кілті мына жалғыз өзінің. Мына өмірді сүріп жатқан сен болғандықтан тек жақсы нәрсе ойла. Ешқашан МҰҢАЙМА.
Мұңайма мұнайған не өзіңе ұнайма
Бір-бірін көре алмайды көктемгі күн-айда.

Жақсы іс жасай біл...
Бақыт...



Бөлісу: