Мыкеңнің ойлары!#9
блог
Ешқандай амал таба алмаған кезде "Қазақпызғой аға" деген 100% көмектеседі
***
Қала толы бизнесмен, Ішіндегі п**десі-мен!
***
"Бүгінгі әншілер өздерін "Өнер адамымыз" деп атауын доғармаса, мен де өзімді "Жазушымын" деп таныстыруымды қоймаймын" (с)
***
Әйтеуір экраннан бір білерім,
Үйіріп алды жұртты Үнді "келін".
Кришнаның салт-санасын сіңіріп ап,
Крышаң кетпесінші бір күн, елім!
***
Анасы бар адамдар, ешқашан қартаймайды деуші едік, қазір "баласы жақсы адамдар, ешқашан қартаймайды" дейтін заман болды...
***
Үйдi жинап кет, сосын барасың! © Мама
***
Ана тілің - арың боп,
Тұра берді - ау құр бетте,
АР дейтіғұн екі әріп,
Сыймай қойды бір бетке.
***
Қазақ тілі өте бай. Тіпті, мұнай сияқты. Өзіміз әлі күнге дейін игере алмай жүрміз.
***
***
Атымыз-Қазақ, Санымыз-аз ақ, Тiлiмiз-мазақ...
***
Кеше лифттегі екі қыздың әңгімесі: "Сегодня Кадыр түн, нельзя спать, пойдем где-нибудь посидим?" Не күлеріңді, не жыларыңды білмейсің...
***
Айтатыны имандылық, Жасайтыны "Иван қылық"
***
"Мен қазақ қыздарына қайран қалам,
Мини юбка киіп ап тайраңдаған.
Осындай сорлылықты көрмей өткен,
Не деген бақытты едің қайран бабам!"
***
Құс боп нетіп, нағылсам не етер едің? (Мұқағалиша)
***
Бас сүйегіңді суырып алып,"каска" етсем деп едім,
Бет терісіңді сыпырып алып,"маска" етсем деп едім!
Құлагыңды жұлып алып,"ләңгі" етсем деп едім,
Ішегіңді суырып алып,"шләнгі" етсем деп едім!
***
Барлық қыздарға арналады!!!
Сұлумын деме, сеннен де сұлу табылар, ырбындай берме, сеннен де біреу жалығар!!!
***
Шаруаңды жылдам бітіргің келсе бара берме, пара бер ©
***
Вконтактеде отырғандармен парламентте отырғандардың еш айырмасы жоқ. Екеуі де отырады. Айтады. Талқылайды. Нәтиже жоқ.
***
Мангал көрген қой,тышқан аулап,танымайтын адамдарға үре бастапты.
***
Егер Месси Дженифер Лопездің көтінен бір теуіп аяғын сындырса,екеуінің сақтандыруларының ақшасы Қазақстанның бюджетін құрайды.
***
Милицияны - полиция қылып өзгертті,медиктер қатты алаңдаулы екен...
***
Дәретханада отырғандар не оқиды: 1%- газет, 3%- кітап, 6%- журнал, 90% "освежительдің" сыртындағы жазуды.
***
98% адамдар "ахахахаха" дегенді бедірейген түрімен жаза салады.
***
Әжелеріміз ораза ғана ұстаған. Қазіргі жеңгелер ораза, диета ұстайды, ақша ұстайды, прикол ұстайды. Кейбіреуі любовник ұстайды.
***
Бірдеңе айтам,ешкімге айтпа" деген өсек,жоғары тиражды өсектер қатарына жатады.
***
Шала орыс жоқ. Шала қытай жоқ. Шала түрік дегенді естігем жоқ. Шала неміс, не кәріс көрмейсің. Ал, шала қазақ тек Қазақстанда ғана
***
Барлығымыздың фотоаппаратымызда 3 секундттық "Ой блә,мынау видео екен" деген видео бар.=)