Германия –Португалия кездесуінде соғылған «хет трик» 2014 жылғы әлем чемпионатындағы ең алғашқы «хет-трик» болып тарих беттеріне қатталды. Сіздердің назарларыңызға мундиальдар тарихында ең естен кетпес «хет-трик»тер Топ-5 ігін ұсынамыз:
5. Игор Беланов (ӘЧ-1986) 1/8 финал. СССР-Белгия 3:4
Кеңестер Одағы құрамасының ең үздік шабуылшысы Игор Беланов Белгия ұлттық құрамасының қақпасын үш рет анық межеге алып «хет-трик»ке қол жеткізген. Бірақ, футболшының сол еңбегі де оның құрамасына еш пайдасын тигізбеген.. . Солай болса да, сол жылы Игор Еуропаның ең үздік футболшысы деп танылып , «Алтын доп»пен марапатталған...
4. Томас Мюллер (ӘЧ-2014) топтық бәсеке. Германия – Португалия 4:0
Томас 2014 жылғы мундиальды фантастик тәрізде бастады. Португалия ұлттық құрамасының қақпасын анық үш рет нысанаға алған Мюллер әлем чемпионаттары тарихына өз есімін жаздырып қойды... . «Неміс машинасы» сол күні расында да португалдарды алаңда көрмей қалды...
3. Леонидас (ӘЧ-1938) 1/8 финал. Бразилия-Польша 6:5
Бразилиялық фанаттар Леонидасты Пеле заманы басталмастан алдын Бразилияның ең үздік футболшысы ретінде тән алған еді. Леонидас 1938 жылғы әлем чемпионатында расында да «жұлдыз»ға айналып кетті. Оның соққан 8 голы «сары дәу»лерге «бронза» медальін сыйлады.... Полшаға қарсы ойынның негізгі уақыты 4:4 есебімен аяқталды. Қосымша таймдарда Леонидас және 2 гол соғып, кездесудегі «хет-трик»ін тойлайды. Сол күні поляктар құрамындағы Валимовский «покер» егесіне айналғанын да атап өткен жөн...
2. Паола Росси (ӘЧ-1982) топтық кезең. Италия-Бразилия 3:2
ӘЧ-82 де Зико жетекшілігіндегі Бразилия фаворит есебінде ойындарды бастаған еді. Бірақ Паола Росси бразилиялықтардың 4-чемпиондық арманына нүкте қоя алды. Осы кездесудің жеңімпазы жартылай финалға жол алатын... сол үшінде ойын жоғары дәрежеде өтті. Росси соққан 3 гол Италия құрамасының жартылай финалға шығуына жеткілікі болды. Солай етіп қалған ойындарда 3 голға авторлық еткен Паола құрамасымен әлем чемпионына айналды.
1. Жеффри Херст (ӘЧ-1966) Финал. Англия-Германия 4:2
Әлем чемпионаттарында Херст соққан «хет-трик» қайталанбайтын шығар. Футбол отанында өткен мундиальда ағылшындар финалға шығып, ақтық сында ГФР құрамасына қарсы ойнайды. Негізгі уақыт 2:2 есебімен аяқталады. Қосымша уақыттарда болса Херст нағыз қаҺарманға айналды. Ол және 2 гол соғып «хет-трик» егесіне айналды... және Англия өз тарихындағы жалғыз чемпиондыққа еріседі... .