Мен қызық деп тапқан 10 кітап
жеке
блог
блог
Мен қызық деп тапқан 10 кітап
- Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек». Бұл туындыны мен бірінші орынға қойып отырған себебім мазмұны сонау ғасырлардан бері түйінін таппаған қазақ қыздарының тағдырына арналған. Азап көрген Ақбілектің аянышты тағдыры оқырмандарының жүрегін елжіретпей қоймайды.
- Маргарет Митчелл «Желмен ғайып болғандар». Бұл туынды ақылына көркі сай Скарлетт О Хара өмірінен сыр шертеді.
- Ғабит Мүсірепов «Ұлпан». Бұл шығармасында шебер ақынымыз Ұлпан мен Есеней арасындағы таза, кіршіксіз махаббатты суреттейді. Олардың жас аралығы қанша екенін сіз білесіз бе?
- Лев Толстой «Соғыс пен бейбітшілік». Романның тілі ауыр емес. Керемет туынды. Мен оқып отырып Кутузовты емес Наполеон Бонопартты жақтадым. Бұл менің шығарма құрылымына еніп кеткенімнен болар)
- Ілияс Есенберлин «Көшпенділер». Қазағымның тарихынан кеңінен сыр шертетін трилогия. Мен үшін оқуға қиын тиген «Қаһар» атты бөлімі болды.
- Николас Спаркс «Дневник памяти». Екі жастың арасындағы махаббат туралы кітап. Осы кітап желісімен түсірілген киноны сіз көрдіңіз бе?
- Дихан Әбілев «Арман жолында». Бұл кітап қазақтың жас кеткен ақыны Сұлтанмахмұт Торайғыров жайында жазылған. Оның Мәликеге қол жеткізе алмаған махаббат хикаясы да айтылады.
- Гоголь «Өлі жандар». Өте керемет туынды. Терең ойға батыратындығымен мен үшін ерекше туынды.
- Сайын Мұратбеков «Жусан иісі». «Жусан иісін» оқығанда балалық шағыңызға саяхаттағандай боласыз. Алғашқы махаббат суреттерін көз алдыңызға әкеліп, сағыныш сезімдерін оята білген туынды.
- Әзілхан Нұршайықов «Махаббат қызық - мол жылдар». Әрине, бұл кітапты оқымағандар кем де кем шығар.
Мені ерекше әсерге бөлеген кітаптар міне, осылар. Ал сіз соңғы рет қандай кітап оқыдыңыз?