1. Жылдың ең үздік сайты: Керекинфо мен on.kz қазіргі massaget.kz
2. Жылдың танысулары: Қазақ блогшылары әзірге виртуалды
3. Жылдың ең үздік тағамы: Анам пісірген тағамдарға ең, ең деген әлемдік аспаздардың да тағамы жетпейді. Ал, жалпы биыл
"Наполеон" тортын өзім дайындадым, ерекше болды.
4. Жылдың сусыны: "Ақ бастау" газдандырылмаған табиғи бұлақ суы (өндіруші - ОҚО облысы, Шымкент қаласы, Сайрам ауданы) ық-ық :)
5. Жылдың ең үздік әні: "Меломен" тобының орындауындағы "Келеді кездескім".
6. Жылдың ең үздік мультфильмі: "Мұхаммед - соңғы пайғамбар"
7. Жылдың ең үздік сөйлемі: "Мен жақсы көретін, ең жақсы жүректің иесі!"
8. Жылдың ең үздік сапары: Шымкент. "Адамға өмір бір-ақ рет беріледі, сондықтан оны жанға жайлы Шымкентте өткізу керек" деген бұқақақа (с)
9. Жыл жаңалығы: Қолөнер жұмыстарын қайта бастадым, блогосфераға ендім.
10. Жылдың ең керемет жандары: Отбасым және Ол
11. Жылдың қорқынышы: Қазақстанда болған түрлі қайғылы жағдайлар.
12. Жыл жетістігі: Рухани даму, нәпсімен күрес
13. Жыл уайымы: Анам сырқаттанып қалған кез
14. Жылдың ең танымал биі: Қара жорға
15. Жылдың ең үздік кітабы: Құран Кәрім мен Абайдың қара сөздері
16. Жылдың шошындырған сөздері: "Бізде ұл бар дегендей, сіздің қызға..." деп, пәленшенің мамасы ызбандап тұр. Дәл осылай анамнан 3-4 рет естідім.
17. Жылдың үздік сериалы: "Ғашық жүрек - 1, 2"
18. Жыл ең үздік лақап аты: АКА және Ақош, Ақнұрым
19. Жылдың үздік кеші: Туылған күнім және группаммен бірге отырған жаңа жылдық отырыс.
20. Жылдың таңқаларлық әрекеті: Түнгі сағат 12-ге дейін отырыста болдым онда да бірінші қайттым және түнде таксимен жүрдім. Таксист - жақсы жігіт! (с)
21. Жылдың әдемі мақтауы: "Бітті, мен - сендікпін!" (с) "Еңбекқорлығың мен шеберлігіңе тәнтімін!"
22. Жылдың ең үздік тележобалары: "Шіркін Life!", "Саз әлемі", "Жұлдыздар фабрикасы"
23. Жылдың ең үздік смайлигі және сөзі: :ызаландырдым:
24. Жылдың ең үздік тілегі: Дұға
25. Жылдың ең керемет мезгілі: 22-наурыз, көктем айлары
26. Жылдың әдемі сезімі: Сағыныш...
27. Жылдың ең әсерлі блогшылары: Рауан Сәбитұлы, Садық Шерімбек, Мейіргүл Оңғарова
28. Жылдың ең керемет айы: Рамазан
29. Жылдың шытырман оқиғасы: Студенттік практикада жүрген кез
30. Жылдың жайлы орны: Анамның құшағында
Жалпы, қысқаша осылай. Өткен жылмен қоштасып, жаңа күнтізбе алып ілудеміз. Баршамызға қайырлы жыл болсын. Амандықта жүздескенше! :))