Қадірлі қауым, сіздерге Лондон Олимпиадасының қола жүлдегері Марина Вольновамен Лондон Олимпиадасы жарыстарының алдында алынған сұхбатымды ұсынсам деймін.
Айқын 03.07.12
Жазғы Олимпиада ойындарының бағдарламасына биыл алғаш рет әйелдер боксы енді. Бұрымдылар үш салмақ дәрежесі бойынша күш сынасып, кімнің мықты, кімнің осал екенін анықтайтын болады. Лондон шаршы алаңында Қазақстан құрамасы сапында екі бірдей отандасымыз өнер көрсетеді. Солардың бірі - Марина Вольновамен таяуда сұхбаттасудың реті келді.
- Ең алдымен біз сізді Лондон Олимпиадасына жолдама алуыңызбен шын жүректен құттықтаймыз!
- Рахмет!
- Марина ханым, өз туған жеріңіз, балалық шағыңыз жайлы әңгімелеп берсеңіз...
- 1989 жылы Қызылорда облысының Қазалы ауданында дүниеге келдім. Отбасымызда үш баламыз. Мен - үйдің кенжесімін. Алдымда екі ағам бар. Ұл балалармен бірге өскендіктен, жас-тайымнан спортқа жақын болдым. Әсіресе, жекпе-жек өнерлеріне қатты қызықтым.
- Лондон Олимпиадасына жолдама алғаныңызды естігенде, қандай күйде болдыңыз?
- Әр спортшы үшін өз елінің атынан осындай үлкен додаға қатысу - үлкен бақыт. Бұл жолдаманы мен көптен күттім. Лондонға баратындардың тізіміне енгенімді естігенде, қуанышымда шек болмады.
- Сіз көптеген байрақты бәсекелерде табысты өнер көрсетіп жүрсіз. Тіптен әлемдік деңгейдегі жарыстарда бірнеше рет жүлде алдыңыз. Оның сыры неде?
- Бұның еш құпиясы жоқ. Мен әр кез спорттық бабымды сақтауға тырысамын. Ерінбей еңбектенгенді ұнатамын. Себебі адал тер төкпеген адамның несібесі кем болады.
- Сіз өз қалауыңызбен боксты таңдадыңыз ба, әлде бокс сізді таңдады ма?
- Әр адам өзі сүйген кәсіпті таңдауға тиіс. Себебі барлық адамның тағдыры өз қолында. Ал менің аңсарым боксқа ауды. Әрине, бұл еріккеннің еңбегі емес. Бұл - көп күш-жігерді, қажыр-қайратты талап ететін кәсіп. Десек те бүгінгі таңда осы спорт түріне деген қызығушылық арта түсуде.
- Шаршы алаңдағы Марина мен қарапайым өмірдегі Маринаның айырмашылығы бар ма?
- Көптеген адамдар жекпе-жек түрін таңдаған спортшыларды қатал жандар деп ойлайды. Бірақ бұл қате түсінік. Біздің өзгелерден еш айырмашылығымыз жоқ. Ал жеке өз басыма келетін болсам, шаршы алаңда мен өжет болғаныммен, қарапайым өмірде мүлде басқамын. Өзге қыздар секілді әдемілік пен әсемдікке құштармын. Жаным - нәзік, көңілім - пәк.
- Ұлтыңыз өзге болса да, қазақшаға судайсыз ғой...
- Кілең қазақтар арасында өскендіктен, қазақ тілі маған өз тілімдей болып кетті. Оны меңгеру мен үшін аса қатты қиындық тудырған жоқ. Біле білсеңіз, Қазақстанда тұрып, қазақ тілін білмеу - ұят.
- Лондон Олимпиадасына даярсыз ба? Күніне қанша уақыт жаттығу залында тер төгесіз?
- Бұл төрт жылда бір мәрте ғана өтетін аса маңызды жарыс болғандықтан, оның жауапкершілігі де өте үлкен. Сондықтанда тәуілігіне үш мезгіл жаттығу жасаймыз. Аянып қалып жатқан жоқпыз. Олимпиада ойындарында барынша нәтижелі өнер көрсету үшін шеберлігімізді әбден шыңдағанымыз жөн.
- Сіз алғашында дзюдомен айналысқан екенсіз...
- Иә, кезінде дзюдомен шұғылданғаным рас. Бірақ көп ұзамай бокс үйірмесінің табалдырығынан аттадым. Бұл өнер мені бар жағынан өзіне баурап алды.
- Болашақта өзіңіздей өжет шәкірттерді дайындауға қалай қарайсыз?
- Мықты спортшылардың барлығы да білікті бапкер бола алмайды. Бұл тек менің ойым. Сондықтанда әзірге спортшы болып жүре тұрайын, ал болашақта бұйыртқанын көрерміз.
- Бүгінде қазақ боксына қаншалықты баға бересіз?
- Бүгінде біздің жігіттеріміз 10 салмақ дәрежесі бойынша 9 лицензияға ие болды, ал қыздар 3 салмақ дәрежесінің 2 жолдамасын қалтаға басты. Осы жайттың өзі қазақ боксының әлемде аса жоғары деңгейде екенін аңғартады. Ал оның әрдайым биікте болуы үшін біздер еңбектенуіміз керек.
- Бүкіл халық болып сіздің, алдағы Лондон Олимпиадасынан олжалы оралуыңызға тілектеспіз!
Сұхбаттасқан Гүлжан СЕРІК