Ұмыту мүмкін емес

Өзің суйген адамды ұмытуға болама? деген сұрақ көптеген адамдарды ойландыратыны өтірік емес. Біреулер болады деуі мүмкін, біреулер жок дейді,енді біреулер ол адамның өзіне байланысты дейді.Дәл қазір мен осы сұраққа мен өз ойыммен жауап беріп көреін.

Біріншіден сен ол адамды неге ұмытқын келеді оның себебі біреу және ол себеп ол қыз н/е жігіт сенің өміріңде ж/е жүрегің де айтулы орын алған,бірақ бір күні саған беймәлім себептермен ол сенің өміріңнен бір жолға кеткен.Және кетерде артынан үлкен өкпе мен жара тастаған.Ол кеткен соң көп уақыт сен қиналасың,жанын ауырады.Тундер де ұйқын ұйқы болмайды.Кунді уайыммен,түнді жаспен өткізесің,Айналадағы барлық зат сенің есіне соны қайта-қайта түсіре беретіндей.Саған онсыз өмір жоқтай,күнделікті саған қызық болган дүниелер мәнін жоғалтқандай болады.Бірақ арада белгілі бір уақыт өткен соң сен жүректегі жүктің жеңілдей бастағанын байқайсың.Өмір қайтадан өз ағысына келгендей,бұрын жаныңа батқан заттар енді бұрынғыдай ауыртпайтындай.Сол сәттердің бәрін есіңе алғанда бұрынғыдай көзің жас толмайтынын сезесің.Себебі срлай брлу керек екенін сен түсінесін ол сен үшін керек,сенің жақындарың үшін керек.Сен өзіңді бұлай өткенмен қинай бермеу керектігін түсініп бар өкініш қайгыны жүректің түбіне жасырасың...

Адамдарды өтіріе күлкімен алдайсың.Онсызда өмір барын түсініп,жаңа өмір бастауға тырысасың.Уақыт өте сен өткенді көп ойламайтын болганыңды,бұрынғы көңілсіз күйден арылғаныңды түсініп өзіңді жеңіл сезінесің.Сөйтесің де өзіңе де,өзгелерге де мен оны ұмыттым деп жариялайсың.

Сіне дәл осы кезде сен қателесіп тұрғаныңды байқамайсың да.Неге екенін білемісің?Білмесең мен айтайын.Жоқ сен оны ұмытпадың,ол сенің әлі санаңда,ойыңның тереңінде,жүрегіңнің түбінде.Сен бәрін білесін,ұмытпадың,сен жай қазір ол жайлы көп ойламайсын,кейде тіпті мүлдем ойламайсын.Бірақ бір күні сен оны қайта көрген де сен барін қайта ойлап,көз алдыңа сол кездерді келтіріп,сол сезімді тағы да басыңнан бір рет өткересін.Ал енді айтшы адам есіне түсірген затын қалай ұмыттым деп айта алады.Сондықтан Ұмыту мен Ойламауды шатастырып жүрме.Және сен ешқашан ұмтуға тырыспа да ол бос әурешілік.Адам ешқашан басыннан өткізген жақсы сәттерді ұмытпайды,ал егер сен оны шын сүйген болсаң,демек сен онымен бақытты брлдың...

Және саған айтарым оның кеткеніне ешқашан өзіңжі де өзгеніде жазғырма.Ол кетсе демек ол сенің қосағың емес.Сені шын сүйетін,сен шын сүйетін адам өзге.Ал кеткен адам сол адам үшін орын босатып саған жаңа өмір сыйлап кетті...Сондықтан сен қайғырма ол үшін тек қаеа аода не боларын күт...

Мен де солай істегем☺



Бөлісу: