Ержүректер қаласы
блог
Марвелден кейін жақсы көретін екінші дүнием ол - Дисней. Диснейдің әр мультфильмін жақсы көрем. Олар сондай әдемі әрі балаға тәрбиелік мәні бар жақсы өнім ұсына алады. "Город героев" / "Ержүректер қаласы" - мультфильміде Диснейдің кезекті шедеврі екеніне сеніп бардым, рас өзім ойлағандай болды.
Мына бір шардан жасалған ыңғайсыз, томпақ сүйкімдіні екі ініммен бірге өзімде жақсы көріп кетем деп кім ойлаған? Танысып қойыңыздар, оның есімі - Бэймакс.
Санфранциско қаласында 14 жасар роботтар құрау мен оларды төбелестіру ойынында алдына жан салмайтын Хиро ағасы мен әпкесімен бірге өмір сүреді. Аяқ асты жағдай болып ағасы Тадашиден айырылып қалған бала бұл әлемде өзін жалғыз қалғандай болады. Алайда, оған ағасы жасап берген адам денсаулығын күтуге жасалған арнайы роботы Бэймакс серік болады. Ол ағасының кездейсоқта қайтыс болғанын білмей, кек алу жоспарын құрып достарымен бірге "Ержүректілер алтылығы" деген суперқаһармандардан топ құрады...
Мультфильмде атыс-шабыс төбелеске құрылғанымен мультфильмде баланы жақсылыққа, достыққа, бір нәрсені білуге, мейірімділікке үйрететін тұстары өте көп. Мультфильм мейірімге толы. Бэймакстың адамға көрсеткен мейірімділігі мен қамқорлығынан өзіңде сондай бір Бэймакс иеленгің кеп кетеді.
Балаларды апаруға тұрарлық жақсы туынды. Өзім екі інімді апарып ем, екеуі сондай риза боп шықты. Үйге бара сала екеуі Бэймакс жасап шығу жоспарын құрып шықты :). Берер бағам 10/10. Қуана бірнеше рет көруге дайынмын.