Мысыр құдайлары

Мысыр құдайлары
жеке
блог

Египет десе елең ете қалатынымыз рас. Тарихтан бөлек, сол елдің атауының өзінде бір құпиялық пен сиқыр жатқандай...

Бүгіннен бастап кинотеатрлардан көрсетілетін "Боги Египта" киносы трейлерінен бастап адамды осы бір сиқырлы әлемге шақырғандай әсер қалдырды. 

Рас, Мысыр туралы бірнеше жүз кино бар. Бірақ, осы киноның түсірілу сапасы, кинодағы эффектілер миф деп келген әлемнің болғанына және тура сіздің сол кинода сол жерде тұрғандай әсер беруі басқаларынан ерекше екенін көрсетеді. Костюмдерінің әдемілігі, қаланың әдемілігі адамды қызықтырады. Әр деталь ойластырылған. Бүгінгі күні Пирамидаларға қараған кезде оларды жасаған кезде расымен осындай мықты қоғам болғанына сендіреді. 

Фильмнің сюжеті Гор мен Сеттің билік үшін таласы туралы ежелгі египеттік миф әңгімелерінің желісімен түсірілген. Билікке таласқан Сет өз ағасы Осиристі өлтіріп оның ұлы Гордың екі көзін ойып алады, ал египет халқын құлға айналдырады. Осы кезде Горға қарапайым адамдар көмекке келеді. 

Киноның желісі өте қызықты, екі сағаттан ұзақ киноның қалай тез өтіп кеткенін байқамай қаласыз. Джерард Батлердың тарихи киноларға түсуден алдына жан салмайтын актер екеніне тағы бір көзіңіз жетеді, ал Николай Костер-Валдауды мүлдем басқа қырынан танисыз. "Игра престоловта" оны жек көрсеңіз, мына кинода оған деген бір оң көз қарасыңызды пайда болғанын аңғарасыз. Маған қатты ұнаған актерлер әрине жас Брентон Туэйтес пен Кортни Итон болды. Олар сондай әдемі, жас әрі талантты. 

Брентон Туэйтестың ойынына бір еркелік пен сотқарлық көрініп тұр. Оны бірден көрген кезде жақсы көріп қаласыз.

Киноны «Тор», «Троя» сияқты фильмдермен бір қатарға қоюға болады. Бір емес бірнеше рет көре бергің келеді. Киноға берер бағам 9/10