Интернет маркетингінің бизнеске әсері

Интернет маркетингінің бизнеске әсері
жеке
блог

Интернет-маркетинг көптеген бизнес салаларына әсер етті. Атап айтқанда, музыка индустриясы, банк қызметі, портативтіэлектронды құрылғылар нарығы (ұялы телефондар, ойнатқыштар және т.б.), нарық және ең бастысы жарнама.
   Музыка индустриясында көптеген тұтынушылар компакт-дискілерді сатып алудың орнына Интернеттен MP3 музыкасын сатып алады және жүктейді. Интернет-маркетинг банк саласына да әсер етті. Көптеген банктер өз қызметтерін онлайн режимінде ұсынады. Интернет-банкинг тұтынушыға өте ыңғайлы, өйткені ол банкке немесе оның филиалдарына бару қажеттілігін жояды. Қазіргі кезде АҚШ-та 50 миллионға жуық адам онлайн-банкті пайдаланады. Интернет-банкинг - бұл интернет-бизнестің тез дамып келе жатқан салаларыныңбірі. Интернет байланысының өсу қарқыны өте маңызды рөл атқарады. Интернет пайдаланушылардың шамамен 44% Интернет-банкингті пайдаланады. Онлайн аукциондар танымал болды және нарық өмір сүруге тырысуда. Бұрын базарларда қол жетімді бірегей заттар қазір eBay сияқты онлайн аукциондарда сатылады. Сонымен қатар, аукциондардың дамуына бірегей және көне заттардың бағасы әсер етті. Бұрын баға туралы ақпаратты табу қиын болатын, бірақ қазір сіз ұқсас тауардың бағасын аукционнан көре аласыз. Сіз сондай-ақ тауардың бағасы туралы жалпы түсінік ала аласыз, өйткені оның бағасы қанша тұратындығын әрдайым білуге болады. Сол сияқты, тауар сатушылар да өздерінің онлайн-бизнестерін үйден басқарады. Жарнама саласына әсері өте үлкен болды. Бірнеше жыл ішінде интернет-жарнама ондаған миллиард долларға дейін өседі. Жарнама берушілер талғамды белсенді түрде өзгерте бастады. Қазіргі кезде интернет-жарнаманың нарықтағы үлесі радиожарнамаға қарағанда көбірек (дамыған елдерде).
   Бүгінде өзін Интернетте жарнамалайтын ірі өндірістік кәсіпорынға кіру өте қиын. Өсу тенденцияларын сауда алаңдарының үнемі кеңеюінен, сондай-ақ олардың санының көбеюінен байқауға болады. Интернет-сайттар қолданыстағы хабарламалар тақтасынан көбейіп кетті. Бүгінде олардың кейбіреулері маркетингтік қызметтердің кең спектрін ұсынатын ірі корпорацияларға айналды. Олардың санының өсуіне қарамастан, мұндай орындарға қатысу құны да артады.
  Интернет-маркетологтар жаңа мазмұнды үнемі жаңартып, оның сайтта таралуын қадағалап, кілт сөздерге арналған іздеу жүйесін оңтайландыру стратегияларын жетілдіріп отырады.
   Мобильді қосымшалардағы жарнама тез өсуде. Google ұялы телефон қолданушыларының 72% ұялы сайттарды таңдайтынын анықтады. Олар уақытының 86% -ын мобильді құрылғылардағы қосымшалармен өткізеді, ал барлық мобильді жарнамалық кампаниялардың 45% қолданушыларды қолданбаларды жүктеуге шақырады. Смартфон иелерінің 85% веб-сайттардың мобильді нұсқаларына қарағанда өздерінің мобильді қосымшаларын пайдалануды жөн көреді.