Эстафета: 2012 жылға есеп
блог
Жылдың ең үздік цитатасы: "Бұйырған кетпес, қуған жетпес"
Жылдың үздік сайты: massaget.kz
Жылдың ең үздік жазбасы: "Анам айтқан жалған сөздер" Отырып ап кәдімгідей жылағам...
Жыл танысулары: Алматы, жаңа орта, жаңа адамдар... Танысулар көп болды.
Жылдың ең үздік тағамы: Ауылға сағыныыыыыып барғандағы мамамның пісірген бесбармағы
Жылдың ең үздік сусыны: Катяның сүті) (біздің сиыр ғой)
Жылдың ең үздік әні: Жігіттер - Келсеңші күнім
Жылдың ең үздік музыкасы: Ирюма - River flows in you. Бұл музыка мен үшін өмір бойы үздік болып қалады. Себебі, жаныма жақын бірден-бір музыка. Тыңдағанда керемет күйде боламын.... Ғашықтық?...
Жылдың ең үздік фильмі: "Шал", "Жизнь как она есть"
Жылдың ең үздік сериалы: көп көрмеймін, ең соңғы көргенім - "Городской охотник". Ең үздік актер: Ли Чжун Хек - Прокурор Ким Ен Чжо
Әр айдағы ең есте қалған жағдайлар:
Қаңтар: мені телевизордан көрсетті! Дәл өзімнің туған күнімде - 14қаңтар))
Ақпан: Ағылшыннан 5-ке жететін күнім бар ма?
Наурыз: Массагетпен таныстым))
Сәуір: Спасибо детству без Интернета))
Мамыр: "Жас түлек-2012")
Маусым: Ааааай, өкініш, орны толмас өкініш....
Шілде: Арқамнан жүк түсті, енді 1 ай уайымсыз демалыс!
Тамыз: Үлкеееен қуаныш! ҚазҰУ-дің студенті атандым!
Қыркүйек: Танысулар мен адасулар)
Қазан: Адасу жалғасады)) Әкемнің 50 жасы)) Таразға да баратын күн бар екен ғо я?)))
Қараша: Ауылды сағындыммм....
Желтоқсан: Массагеттіктермен танысу, СЕССИЯ! Повышка? Нет не слышала.... Желтоқсанның 31-і Таразға қайтам, Құдай қаласа))
2013 жыл тек қуанышты сәттермен есте қалсын! Ата-анамыз, бауырларымыз, жақындарымыз, халқымыз аман болсын!
БАҚЫТТЫ БОЛАЙЫҚ!
Сіздермен бірге болған: ҚАЗАҚТЫҢ ЕРКЕСІ