Түрік тағамдарын ұнатамын!(байқау)

Түрік тағамдарын ұнатамын!(байқау)
жеке
блог

СӘЛЕМ МАССАГЕТТІКТЕР!!!

Бүгін мен өткен аптаның нәтижесі жайлы жазбақшымын. Алдынғы блогымда түрік тағамы "пахлава" жасайтыным туралы айтқан болатынмын. Пахлаваны жасадым. Өте керемет шықты (әрине өз-өзімді мақтағаным емес). Үйдегілерге ұнады. Енді міне, сіздерменде бөліспекшімін.

Құрамы:

  • Қаймақ (үш асхана қасығы) - 50 мл
  • Сүт - 1 стақан
  • Ас содасы - 1 шәй қасығы
  • Маргарин - 60 г
  • Ұн - 3,5 стақан

Сироп үшін:

  • Бал - 1 шәй қасығы
  • Қант - 1 стақан
  • Су - 1 стақан

Алдымен маргаринді ерітеміз. Сүт, қаймақ, маргарин, ас содасын араластырып, үстіне ұн қосып қамыр илейміз.

Қамыр 10-15 минут тынығуы қажет. Одан кейін жаюға оңай болу үшін төртке бөлеміз. Қамырды жайып, 2-3см ораймыз. Оны бөліктерге бөліп, араларын ашып қоямыз.

Мен жиектері әдемі болу үшін, ирек кескіш көмегімен кестім.

Енді сироп дайындаймыз. Суға қантты қосып, қайнағанша біраз араластырамыз. Кейін бал қосып, араластырып 2 минуттан кейін газдан аламыз.

Газға майды пазлаваны пісіру үшін қыздырамыз. Май қызғаннан кейін екі жағында пісіріп, кейін бірден сиропқа 1-2 с. саламыз ( сиропқа бірден салыңыз, сонда пахлаваңыз қытырлақ болып шығады).

Әсемдеу үшін мейіз, грек жаңғағын қосуға болады. Маған олар ұнамағандықтан, жәй ғана әсемдеуіш жұлдызшалармен безендірдім.

Пахлавамыз дайын. Астарыңыз дәмді болсын!!! ; )