Аты жоқ әңгіме - 2 (Байқау)
блог
Аурухана.
Жансақтау бөлімінде жатқан Мақпалдың есін білу-білмеуі бізге меймәлім. Дәліздегі орындықта ақ халат жамылған әлгіндегі өрт сөндіруші жігіт отыр.
- Жарығым-ау, Мақпалым! - деп Мақпалдың анасы дәліз бойымен жүгіріп келе жатты. Соңында келе жатқан әкесі сабырлылықпен:
- Рақмет саған, - деп жігітке келді де, аз кідіріп, - сен оның досы ма едің? - деді.
- Мен - Дәулетпін, - деп өзінің бұл оқиғаға қалай тап болғанын баяндады. - Бәрі жақсы болады, уайымдамаңыздар.
Осылай секунттар сырғып, минуттар мызғымай, күндер кідірмей, түндер тоқтамай өтіп жатты.
Қонақ бөлме.
- Ала қой, айналайын! - деп Мақпалдың анасы Дәулетке ас ұсынды.
- Рақмет, апа, - деді де, Дәулет "апа" дегеніне ыңғайсызданып қалды.
- Қаласаң, апа дей бер, - деп Мақпалдың анасы жылылық танытты.
Отағасы әйеліне "доғар" дегендей тамағын кенеді де, Дәулетке қарап:
- Ауылдағы үйіміз - осы. Жайсыз оқиғадан соң Мақпал қалаға кетіп еді. Енді мұнда қалғысы келмейтіні анық. Қалаға барса, - деп тоқтап қалып әңгімесінің соңын жеп қойды. "Қалаға барса, өзің бас көз боларсың," - дегісі келген. Бірақ бұл әкенің дәрменсіздігі саналар еді. Намысын ойлап, үнсіз қалды.
- Келемін десең, есігіміз саған әрдайым ашық, балам, - деп отанасы жылап қоя берді.
- Бәлені шақыра бермей, тый жасыңды, - деп асқар әке қойып қалды. Осымен сөз бітті.
Түнде Мақпал анасының құшағында ұйықтады. Түн ортасында есірткі іздеп, жынды адамдай аласұрды.
- Жаным, тынышталшы енді, - деп анасы қызының мұндай күйін көріп, жылап жіберді.
- Мама, кешірші мені, - деп Мақпал да жылады. - Енді не істеймін? - деп қайтадан жындана бастады.
Бұлардың дауысын естіп, Дәулет те күйзелді. Мақпалды аяды. "Оны алда не күтіп тұр екен? " - деп ойланған Дәулет Мақпалды алда өзінің алапат сезімдері мен нашақордан өткен ессіз ғашықтық күтіп тұрғанын білмеген еді.