Түрік тағамдарын ұнатамын!(байқау)

СӘЛЕМ МАССАГЕТТІКТЕР!!!

Бүгін мен өткен аптаның нәтижесі жайлы жазбақшымын. Алдынғы блогымда түрік тағамы "пахлава" жасайтыным туралы айтқан болатынмын. Пахлаваны жасадым. Өте керемет шықты (әрине өз-өзімді мақтағаным емес). Үйдегілерге ұнады. Енді міне, сіздерменде бөліспекшімін.

Құрамы:

Қаймақ (үш асхана қасығы) - 50 мл Сүт - 1 стақан Ас содасы - 1 шәй қасығы Маргарин - 60 г Ұн - 3,5 стақан

Сироп үшін:

Бал - 1 шәй қасығы Қант - 1 стақан Су - 1 стақан

Алдымен маргаринді ерітеміз. Сүт, қаймақ, маргарин, ас содасын араластырып, үстіне ұн қосып қамыр илейміз.

Қамыр 10-15 минут тынығуы қажет. Одан кейін жаюға оңай болу үшін төртке бөлеміз. Қамырды жайып, 2-3см ораймыз. Оны бөліктерге бөліп, араларын ашып қоямыз.

Мен жиектері әдемі болу үшін, ирек кескіш көмегімен кестім.

Енді сироп дайындаймыз. Суға қантты қосып, қайнағанша біраз араластырамыз. Кейін бал қосып, араластырып 2 минуттан кейін газдан аламыз.

Газға майды пазлаваны пісіру үшін қыздырамыз. Май қызғаннан кейін екі жағында пісіріп, кейін бірден сиропқа 1-2 с. саламыз ( сиропқа бірден салыңыз, сонда пахлаваңыз қытырлақ болып шығады).

Әсемдеу үшін мейіз, грек жаңғағын қосуға болады. Маған олар ұнамағандықтан, жәй ғана әсемдеуіш жұлдызшалармен безендірдім.

Пахлавамыз дайын. Астарыңыз дәмді болсын!!! ; )



Бөлісу: