"Айна ТВ" - корпоративтік жаңа жыл мерекесінен тікелей эфир

"Айна ТВ" - корпоративтік жаңа жыл мерекесінен тікелей эфир
жеке
блог

 

Келе жатқан жаңа жылдарыңыз құтты болсын!

 

Біздің «Алаш»

 1. Әр қадамды батыл басып, ақпаратты жылдам жазып,

Баспасөздің айдынында мықтылармен жағаласып, на-на-ней,

Келеміз жүйткіп кемедей.

Еліткен бүкіл елді, қызықтырып кез келгенді

Қарлығаштай қанатымен журналистер су сепкендей на-на-ней,

Ал басқалар біздей емес, біздің «Алаш» шоқтай болып жанады-ей.

 

Қайырмасы:

«Толғаудың» туындысы – жарқыраған жазым, жаным-ай

Батыр ағам асқар тауымдай, ай-ай-ай.

Айналдым айлығынан оның жадыратқан жастық шағымды-ай

«Алаш медиа» атқан таңымдай, ай-ай-ай.

 

(қысқартылды)

 

«Айна ТВ» – 2011 жылы ақпарат кеңістігіне шыққан жаңа жоба. Ол – «Алаш айнасы» ұжымы мен он.кз желісінің ортақ туындысы. Ғаламтордағы телеарнаның көрермендері мың адамға жуықтады. Жобаның негізін салушы – Жарқын Алаш.

 

Қайырлы кеш, құрметті көрермендер! Эфирде – жаңалықтар. Студияда – Болатбек Мұхтаров.

  • Дресс-код для Деда Мороза! В связи с последними событиями в стране Дед Мороз должен придти на праздник без бороды. Только что наша служба безопасности не пропустила Деда Мороза не соответствовавшего этому требованию.

  • Директор холдинга «Алаш Медиа групп», обладатель черного пояса по каратэ Батыр Қазыбаев получил путевку на олимпиаду в Лондоне.

  • Президент США Барак Обама наконец понял у кого нужно учиться издавать ежедневную газету.

  • Главный редактор газеты «Алаш айнасы» Серік Жанболат отправился в космос на встречу с читателями 2012-го года. По итогам этого путешествия планируется написание песни «Ғарыш аруы».

 

  • Продолжаем программу. Представляем Вашему вниманию отрывок из студенческой жизни бухгалтера ТОО «Толгау» Маржан Тунгышпаевой.

 

  • Но сейчас наш бухгалтер встала на путь религии.

 

 

  • Ответственный секретарь газеты «Алаш айнасы» Айдын Каба будет баллотироваться в Мажилис на выборах 15 января от партии многодетных отцов.

 

  • В 2012-м году место Марка Цукерберга займет Айбек Алдабергенов. Основатель Facebook признал оперативность и авторитет Tengrinews.kz.

 

  • Новость из будущего. 2020 год. Новый состав в редакции социальной сети Massaget.kz.

 

Назарларыңызға рақмет!