Агент керек болмас...(поэзия)
жеке
блог
блог
Жан емессің жалған толы сөзге ерер
Саған да бір жарқырайтын кез келер
Статусың болып тұрған жап-жасыл
Бір күндері жүрек болып өзгерер.
Көрінбейтін адамдарға расында,
Тыйылады жүректегі жасың да
Өткізбестен уақытыңды агентте
Отырарсың сүйіктіңнің қасында.
Талақ қылып достардан хат тосқанды,
Жақтырмассың агентті қосқанды
Сол кездері «логин-пароль» тек қана
Керек болад тексеру үшін поштаңды.
Сол күн келер, жақын қалды, мойыма.
Сенімділік ұяласын бойыңа
Тізімдерін әлі-ақ тізіп жазасың
Шақыру үшін достарыңды тойыңа.
Куәләрі ақ некеңнің қиылған
«Жеңге» - дейді жас балалар жиылған
Сол шаққа Алла жеткізсінші тезірек
Бақытты сәт кешікпесін биылдан.
Берік СҰЛТАНОВ