SMM: ол не, қателіктер және оны қалай істейді?

SMM: ол не, қателіктер және оны қалай істейді?
жеке
блог

БлогҚұрылтай жасаған презентацияммен сіздермен бөлісейін деп ойладым. Себебі, қазіргі кезде кез-келген адамға SMM керек сала. Әр журналист, әр блогер немесе әр сайт иесіне қажетті құрал деп ойлаймын. SMM ді негізі жасау үшін арнайы оқудың қажеті жоқ, тек дұрыс жасай алу керек. 

Сонымен, SMM деген не? SMM- әлеуметтік желі арқылы танымал болу, компания не сайтты таныту, өз ақпаратыңды тарату, тұтынушымен тікелей қарым-қатынасқа шығу. Қазақстанда SMM ұғымы 2011 жылы кеңінен таныла бастады. SMM барлық нәрсеге жасалады және оны жеке адамға да жасауға болады. 

SMM не береді?

žКомпанияны (сайт) таныту; Танымалдылықты арттыру; žСатылым, žСайт трафигі

žТұтынушылармен тікелей қарым-қатынас; žНегативпен күрес
žЖылдамдылық және қолжетімділік; žДайын аудитория, žАқылы жарнама жасауға мүмкіндік
žВирустық жарнама (видео);  žПікір және болашақ дамуға сілтеме

Қазақстандағы танымал әлеуметтік желілер: 
ž1. Мой мир (жас аралығы - барлық жас, 90%), 2. žФейсбук (22-50 жас, 80% тиімді)
3. žВконтакте (12-22, мир сияқты, 60% іздеуден шығады) 4. žТвиттер (22-)
5. žИнстаграм 6.žГугл + (гугл өз өнімін бірінші береді) 7.žЮтуб 8. Мой нур 9. žСұрақ-жауап
žSMM жасау үшін не істеу керек?
ž1. Аудитория зерттеу, сенің тауарыңды қалай ұсынуды ойлау, ойластыру, жоспарлау
2. žКүніне қанша жазба саласың нақты санмен жоспар құру
3. žӘлеуметтік желілердің жас ерекшелігін анықтау-түсіну, соған қарай ақпарат беру
4. žБелсенділік, күнделікті тұрақты жазу
ž5. Негатив жазатын, сіздің әрекетіңізді ұнатпайтындардың пікірін білу жеке сөйлесу
ž6. Әлеуметтік желідегі белсенді адамдарды тарту
7. žВикторина, ойын мен емес адамдарды контентпен қызықтыра білу
ž8. Өтірік ақпарат бермеу, бастысы контент ұраламау (тіпті сурет ұраламау)
9. žХэштег қолдану, бірақ оның саны 3 тен көп болмауы керек
Фейсбук арқылы танымал болған Қазақстандық өнімдер:
SMM жасауда жиі кететін қателіктер: 
ž1. Сілтеменің бір уақытта көп берілуі (яғни аудиторияны жалықтырып алу)(массагет, мұнара, айналайын сайттарында көп кездеседі) 
2. žТүсініктеме бермей құры сілтеме салу (бақ.кз сайтында көп кездеседі)
ž3. Жиі ойын ойнату (адамдар сізден ойын күтіп жүреді) (31 арна сайты, киностан сайты)
ž4. Тек бір бағытта жүргізу немесе админнің бір жақты көз-қарасы (киностан  сайты тек жігіттер көз-қарасына қатысты жүреді SMMдері) 
ž5. Компания өнімін өз атынан бөлісу, тікелей сұрақ қойған кезде жауап бере алмай қалу
6. žҚайырлы таң, түн,  жұмамен күнделікті құттықтау 
ž7. Уникалды контенттің болмауы және ақпартты дәл уақытында бере алмау
8. žӨз ара қолдаудың болмауы яғни сұрақ-жауап бөлімінің дамымауы
9. Жаңа материал болмаса беттің жаңармауы (неке.кз сайтына да қатысты)
10. Бір сілтемемен сол компанияның бірнеше адамның бөлісуі, максимум 2 болу керек