Таныстыру

Cәлеметсіздер ме? Массагеттіктер!!Қалайсыздар? Хал жағдайларыңыз қалай?Сіздердің блоктарыңыз маған өте ұнайды)))Өйткені сіздер өмірде болған оқиғаларды,шындықты жазасыздар!! Қазіргі кезде қатты қуанып отырмын,себебі бұл сайтқа тіркелдім және де сіздердің блоктарынызға енді пікір қалдыратын боламын)))Айтпақшы,менің аты Сапарова Ақтілек Кенжебекқызымын.1998 жылдың шілде айының 16 шы жұлдызында дүние есігін аштым.Туған жерім-Атырау!!! Амангелді атындағы орта мектепте 10-шы сыныпта оқимын.                                                                                                                                                

Біздің алтын ұямыз!!!

Сыныпта барлығымыз татумыз.Достарым - асыл қазынам.

 

Әрбірінің орны ерекше.Аллаға рахмет айтамын осындай достарым болғанына)))

 

Отбасымызда ата анам және бір сіңілім бар.Бір итім, бір мышығым бар.Сіңілім мектепте үздік оқушылар қатарында,оның аты Қалжан Сапар.Жақыным Асылай Сапарова екеуі осы сайтқа тіркелген,сіздердің блоктарыңызды сүйіп оқитын оқырмандарыңыздың бірі.

 

 

Ата-анамның аты:Кенжебек-Ақбота.

 

 

Аяулы анашым мен биік бәйтерегім әкешім.Біздің қамымызды ойлап, әрқашан жылы мейірімдерімен нұрға бөлейтін баға жетпес асылымыз.Тек қана біздің ортамызда ауырмай сырқамай аман есен жүрулерін,ғұмырлары ұзақ, бақытты өмір сүрулерін тілеймін!!! 

 

Сау болыңыздар))Пікір қалдырыңыздар!хехе))



Бөлісу: