Годовой отчет

Бисмиллах деп бастайын.

 Кеше Ақботам эстафетаның таяғын маған ұсынып еді. Оған көөөөөөөөөөөөп рахмет. Айтеуір көзді ашып жұмғанша бір жылдың қалай өтіп кеткенін байқамай қалатын болдық қой. Жылан жылы Аллаға шүкір жаман өтпеді. Қой годовой отчетті қарастырып жіберейін, бардық+ пен - тарын, оборотно-сальдовая ведомость, реализация и покупка ТМЗ и услуг дееп қуып кетсең иа?

Жыл цитатасы: Сатирик  Джордж Калиннің: Тым көп ішеміз, тым көп шегеміз, бәрін жауапсыздықпен жұмсаймыз, аз күлеміз, тым жылдам жүреміз, тым тез ашуланамыз, тым кеш ұйықтаймыз, шаршап оянамыз, тым аз оқимыз, теледидарды тым көп көреміз және дұғаны тым сирек тілейміз. Талаптануды көбейттік, құндылықтарды азайттық. Жылдың ең үздік танысуы: Әрине Массагеттіктермен танысуым. Жылдың ең үздік тағамы: Мамам пісірген  кез-келген тамақ Жылдың үздік сусыны: Сүт қосылған қою самаурынның шәиі. Жазда ішкенбіз Ең керемет күн: Қызымның туған күні. 5 ке толған. Алла ұзақ ғұмыр нәсіп еткей. Ең үздік кеш: Бөлелеріммен кездескем (қуғам) бір рет))) Ең үздік сайт: Айтпаса да түсінікті. Массагет Осы жылда ашылған қызығушылықтар: Ағылшын тіліне ден қоя бастадым Орындалған арман:  Аман-есен келесі жылға аяқ басу шығар Жылдың ең үздік мекені: Төркінім)))... үздіііқ қой.
Рухани өзіндік жаңалық: Блок жазуды бастадым. Ойымды, пікірімді жазу, сынтқа шығару мүмкіндігіне ие болғаным Үздік әнші: Луина деп ойлаймын. Үздік ән: La la la-мен мен де ауырдым
Үздік фильм: "Гравитация" фильмы Үздік сериал: Тіпті білмеймін сериал көрмегелі кашаааааааааан.еее Айтпақшы "тракторшының махаббаты" бар екен ғой.
Үздік актер: Рассел Кроу ғой. Рассел-Красавчик))) Үздік кітап: М. Шолохов "Тихий Дон" Жыл әсері: Массагеттік кездесуге бара алмай қалғанда жаман әсер алғанмын)))((( Ең керемет адам: Отбасым, қыздарым, достарым, Анара Мустафина Жыл сыйлығы: Мамам сыйлаған кесенің наборы. Өйткені мамам не берсе де шын жүректен береді Керемет жаңалық: керемет жаңалық ашып едім өз бойымда, бірақ.... Жыл өкініші: Ехх айтпай-ақ қояйыншы...(Анкетадағыдай СЕКРЕТ)
Жыл шытырманы: Туу «шытырман оқиғалы фильм»- дегідей ма. Ондай болмады шамасы. Болмай-ақ қойса екен.
Жыл блогері: Мақпалдар (Сембай мен Төребек) Мақпалдар forever Жаңа жылдарыңызбееееееееееееееееееееен! Жаңа жылда жаңа блоктар тілеймін сіздерге. Эстафета (там-та-ра-рам)  (жалқау блогер) Ардаққа табысталады. Жылқы жылы ғой "шап" кәне!!!
 


Бөлісу: