OMTS-тың сыры мен құпиясы

OMTS-тың сыры мен құпиясы
жеке
блог

Қазіргі жастар арасында  OMTS-ті білмейтіні кем де кем. Расы керек өзім де жиі-жиі кіріп, әңгімелер сырына қадам басамын. Бүкіл Қазақстанға бір мезетте әйгілі болудың сыры неде? Осыған жауап табу мақсатында мен және менің әріптесім Данияр OMTS-ті өмірге шарықтатқан адаммен кездесу ұйымдастардық. Өзін құпияда қалдыруын сұрап, интервью беруге келісті.

 

-Сайттың құрылуы?

-Бұл қызық әңгіме. Менеджер болып жұмыс атқарған кезімде, жан-жаққа кездесулерге шығып әр түрлі адамдармен танысатынмын. Көлігімде ұйықтайтын кездерде болған. Бірде оффисте отырғаннан мезі болып, осыдан бір ай бұрын «Подслушано»  паблигін көруге кеңес берген «Вконтакте» атты әлуметтік желіден. Ол уақытта «Подслушано»  қарқынды даму үстінде болған. Мені бөтен адамдардың құпиялары мүлдем қызықтырмайтын, бірақ бір адаммен сөйлесіп осындай Қазақстандық паблик ашуға бел будым. Ол кезде  «One million used condoms» админы болғанмын. Ақырында 25 қаңтар 2013 жылы мен «One million true stories» құрдым!

 

-Ең бірінші әңгімелер туралы айтсаңыз

-Бастапқы 50 әңгімені «Подсушанодан» көшіріп алдық, адамдарды тарту амалында. Содан кейін адамдар жаза бастады, күніне 20-25 әңгімеден келіп тұрды. Менің басты заңым- барлық әңгімелерді оқу,транслиттерден басқа. Жеккөрем транслитты. Ақырында лайктар,репостар пайда бола бастады. Бір сөзбен айтқанда паблик дамыды. Оның өсуі айдан анық болған,өйткені бұл бірден-бір Қазақстандағы құпия әңгімелерді жариялайтын паблик болды.

 

-Жазылушылардың санының өсуі

-27 маусым, әлі жақсы есімде 18000 подписчик болған. Сосын мен әріптестеріме         

«2 шілдеге дейін 20000-ға жеткізейк» дедім 5 күннің ішінде ойға қонымсыз әрекет.

 

-Нәтижесінде?

-1 шілде де сағат кешкі 9-да біз 20000 жеттік. Аллелуя!!!Келесі күндері таңқаларлық шарықпен өсті,күніне  600, 900, 1000. «One million true stories» басты ұтымдылығы комментарии жабық,өйткені адамдар барін айтып салғысы келеді.

 

-Күніне қанша адам пабликті оқиды?

-Мүмкін емес, бірақ 26000 подписчиктер.Бұл Қазақстандық рекорд.  «За тебя Бәке» паблигінде бұл рекорд 16000-15000 жеткен. Қателесуім мүмкін Марғұлан режей коймайды деп ойлаймын. Күніне бізге 1000-1200 адам жазылады. Бұл үлкен жетістік.

 

-Неге сіз өзіңізді құпияда ұстайсыз? Сіздің сондай атаққа ие болуға мүмкіндігіңіз бар!

-Адам кімге жазып жатқанын білмегенде, әңгімесінің қауіпсіздігіне сене алады және «Мүмкін ол менің танысым» деген сұрақтар тумайды. Құпиялығымның арқасында, өзіме сенімділікті арттырамын.

 

-Пабликті сатып алу жөнінде келісім түссе?

-Мен келіссем келісемін ғой, бірақ адамдар менің сұрайтын бағама келісе қоймас. Менің паблигім қазір трендте.

 

-Жақындарыңз «One million true stories» оқиды ма?

-Менің анама өте ұнайды.

 

-Анаңыз?

-Иә, бірақ көп жаман заттар жазады дейді.

 

-Біздің Қазақстан жастарымыздың грамматика тұрғысынан білімділігі?

-Өте білімсіз. Біздің оқырмандардың көбісі студенттер мен оқушылар, ойға қонымсыз қателіктер жібереді. Орыс тілін оқуға кеңес беремін ;)

 

-Беріле оқитын оқырмындырыңызға тілегіңіз

-Әңгімені тек шыныйы түрде жазыңыз, ол сол кезде ғана оқырман жүрегіне жетеді.