Кешіріңдер, қыздар!

Жігіттер мен қыздар темасы баяғыдан мода ғой. Мен де солардан қалмайын деп едім.

Жеңіл жүрісті


      Көшеден бір "не то" қызды көріп қалсақ, көзіміз жайнап кетеді де, "Ооо, жеңіл жүрісті қыз" деп бірден өзімізше баға беріп тастаймыз. Ал өзіміз оңыппыз ба? Вот например, клубқа келдік дейік. "Рэдбул" ішіп отырған қызды көресің де, сәлден соң жанына барып, "О, қарындас, жүрсеңші оңаша шығайық" дейсің. Сонда бұл жерде кім жеңіл жүрісті?

 

Менің "жан досым"


Қыздармен кездесіп, "неловкий положениеге" түсіп қалсаң "Сендер ылғи бір жерлеріңмен ойлап отырасыңдар" деп ұялтып тастағысы келеді. Да, да, біз сол жерімізбен ойлаймыз.Не үшін екенін түсіндіріп берейін бе? Ол бізден мықты, бізден ақылды, короче, оған шашамыз жетпейді. Ол бір бөлек существо сияқты. И сол существо кейде біздің өзімізге әмірін жүргізеді. Оның өз басы бар. Например, мен таңертең көзімді аша алмай жатсам, ол уже оянып алған. Менен бұрын. Мен тісімді жуып, күндік жоспарымды құрып тұрсам, ол уже кешкіге план құрып қойған. Кешке қарай шаршап, түрім мыжырайып, ұйқыны ойлап, жұмыстан үйге қайтып бара жатсам, ол әлі бодрый. "Братан, куда? Давай вон ту девушку возьмем" деп левый движениеге тартып тұрады.


    Ал қызбен кездескенде ше? Мен онымен жұмыс, білім жайлы әңгімелесіп отырсам, ол вообще басқа нәрсені көздеп отырады. И біз еркектер, бұл тұрғыда ешнәрсе ете алмаймыз. Соның әміріне құлдық ұруға мәжбүрміз. Бірақ, оны да түсінуге болады. Сені ешқашан сатып кетпейді. Сен шаршап тұрсаң, ол бодрый. Сонысымен сені де бодреть етіп жүреді. Жан жолдасың сияқты. Сондықтан, досыңның әлгіндей мінезін көтергеннің еш айыбы жоқ. Өйткені, сенен бұрын өлетін сол ғой. Сол кезде өмір бойы сенің жаныңда болған "жақыныңды" ақтық сапарға арулап аттандыра алмайсың да. Өзің өлгенше көтеріп жүресің, қыз-қырқынды көрген сайын бұрынғыларың есіңе түсіп, жылап өтесің. Кезінде "досыңның" әміріне құлақ аспағаның үшін өкініп отырасың...

 

Жігіттердің изменасын кешіруге болады


      "Изменаны кешіруге болмайды" дейді қыздар. Осы пікірге қатып қалған. Ал мен келіспеймін. Жігіттердің изменасын кешіру керек. Біріншіден, мас күйіңде әйеліңе изменять еткен болсаң, бұл вообще шөп салу қатарына жатпайды. Мұны мен емес, ученныйлардың өздері айтып отыр. Қаз түсіндіріп берем, не үшін екенін... Короче, ғалымдардың айтуынша, ағзаға алкаголь түскенде, миға "смертельно отравлен" деген сигнал түседі екен. Ал мұндай кезде сен нағыз еркек ретінде өлім алдында қалайда артыңа ұрпақ қалдыруға ұмтылуың керек. Сен саналы түрде емес, уже ми өзінің өліп бара жатқанын сезіп, ұрпақ қалдыруға болатын партнерін іздей бастайды екен. Вот көрдіңіздер ме, еркектің мұнысын изменаға жатқызуға болмайды.



Бөлісу: