Жүрегімнің жан сыры деп қабылдаңыз

 Көсемсігенім емес, көргенім дерсіздер. Болмаса жай ғана жүрегімнің жан сыры деп қабылдаңыздар                                      

                                            

*Бүкіл ғұмырыңды сеніп табыстаған адамыңның көшеде танымай өте кеткені жанға қатты батады екен.

                                  

*Балалық шақтың куәсі болып, бірге өскен досыңның өз жолымен кете беріп. Сені мүлде ұмытқаны сұмдық екен.

                                      

     *Арманыңа қол жеткізіп, енді міне қуанғалы тұрғанда өзге жанның сол арманды іле кеткені жаман екен.

           

*Тырнақтап жинаған абыройдан, әлдекімдер үшін айырылған қызық екен. Қызықтығы сол дымды түсінбей қаласың.

                           

                      *Сен өлердей сенген адамның, сені баладай алдап кеткені жүрекке батады екен.

                               

                                          *Кейде туған жердің жаттығы да байқалады екен-ау.

                          

                 *Өзің ұнатпайтын адамдарды сүйгенің үшін ұнатып кетуге әбден болады екен.

                                  

                             *Адамды өлердей сүю дұрыс емес.

                                  

*Біреуді тым қатты жек көруге, біреуді тым қатты жақсы көруге болмайды екен. Өйткені, екеуі де жамандық жасаса, жақсы көрген  жандікі ауыр тиеді.

                             

                                  *Кейде үміттене беруге де болмайды. Жалған үміт өміріңді ойран етеді.

                    

                              *Әр адамның жүрегінде ешкім білмейтін құпия мен сыр болады.

               

                                         *Бір адам үшін өзге адамдарды ұмытып кетпеңіз!

                             

                   *Есеюге ешқашан да асықпаңыздар. Өйткені, балалық деген ешқашан қайта келмейді.

                       

*Ақылы дария қариялар қасыңызда болса, қуаныңыз. Олар сіздің жол көрсетуші, бағыт-бағдарыңыз. Адасқанда түзу жолды нұсқап, шікірейгенде тәубеңізге келтіреді.

          

             *Сыртына қарап адамды алалауға болмайды. Өйткені, сырт көз алдамшы.

              

      *Өзіңіздің көзіңіз жетпей адамды ғайбаттамаңыз. Оның керемет адам болып шығуы әбден мүмкін.



Бөлісу: