Айдай керім ол -Әйгерім! Тағы да танысу бұрышы!

Айдай керім ол -Әйгерім! Тағы да танысу бұрышы!
жеке
блог

Салем салем тагы да,массагет ауылынын тургындары! Сонгы кезде Казына кызыктарын жазбай жарнамамен айналысып кетти деп жургендер жиылып калган шыгар,рас мойындаймын. Жеке басымнын кызыктары да осы жумысым болып кетти. Сол сиздер айткан "жарнама". Жа,мейли бугин мен озимнин "су жана" курбыммен таныстыру максатында мына тортбурышты "когилдир" емес/ бул созден Кудай сактасын/ турли-тусти кораптын алдына келип отырмын. Шынымды айтсам,шаруа бастан асады,концертке асыгып турган жайым бар. Сонда да жылдамдыкты 180ге асырып жазудамын.

Баскы суреттеги ару- жас анши,биши,катал сусты коринетин атышулы Баян ханымнын уйымдастыруымен откен Казак аруы байкауынын,ен алгашкы, ягни 2011 жылгы финалисти Айгерим Калмуратова. Ози сондай жаксы ари мен секилди конилди кыз. Ал мен унеми кулип журетин кыздарды жаксы коремин. Бизди алгашкы "жарнама жазбамдагы" Кырандык достарым таныстырган, десек те бугин де биздер оте жаксы курбыларга айналдык. Достыгымызды "темирди кызганда сок" деп мине куни кеше улкен шыгармашылык ортак жумыска айналдыру максатында алдымызга коптеген шаруалардын басын тузип койдык. Маган таза шыгармашылык адамдар унайды,талапшылдыгы орнымен бирак бирге жумыс жасайтын адамын озинди угатын,керек кезинде сырласып та алатын болганга не жетсин! Кыскасы созылып айта алмай отырганым- бугиннен бастап озимди осы арудын администраторы деп жариялаймын!!! уууу шапалааак! Неее,болмады! Калжынбас Казынанын калжыны гой. " В общем" сол,достар! 


Айгеримнин онери ,талпынысы озиме катты унады. /унады ни то слово ,куни бойы андерин косыла шыркап отыратын болдым/ Ардак айтпакшы,фанатизм емес ,мен онерди ерекше суйетин адаммын. Ал онерли жандарды курметтеймин. Онерли адам болек,ал онер ушин жанын беруге дайын,сол онермен тынысталатын адам болек болады. Мине,биз Айгерим екеумиз сол екиншисине жататын секилдимиз. Сенимди айтпаганым,алда биз сиздерге далелдеу керекпиз гой. Ал бул сулу бикештин баска да шыгармашылык жаналыктарымен ендиги кезекте баска жазбаларымнан хабардар боласыздар! 

Айткандай,бизди катты уксатады... бир багалап жиберсениздер болар еди расымен солай ма екен....

 /озин жаксы коретиндердин биримин гой/

 типти коллаж жасадым достарыма хехе

Казакша арипке ауыспай койды,мен кеттим! Бугинге осы!

 Умытпай турганда жаза кетейин,бугин НТК арнасында "Ревю" багдарламасында менин сулуымды коре аласыздар....18-30!!!