Мыкеңнің ойлары!#10

Мыкеңнің ойлары!#10
жеке
блог

Құдайдың берген сыйын Қытай алса,
Мұнайдың көптігінен пайда барма?

***

Айтатыны имандылық,
Жасайтыны "Иван қылық"

***

Жаңа жылға 85 күн қалды. Ал сенің, аяз атаға тақпағың дайын ба?

***

Кенеттен қар жауып кетуіне байланысты, биыл күзгі бал болмайтын бопты. Әрі жапырақтар да аз, киім тігуге.

***

"Егер сіздің қолыңызда 200,000 теңге болса не істер едіңіз?" деген сұраққа 85% жастар "iPhone 5c сатып алар едім" деп жауап береді.

***

Өткізу үшін шындықты, өтірік айттым азырақ (с) Қадыр Мырза-Әли

***

Қызың барда қаншама әдемі қыздар жазып,ызвондап есіңді шығарады,енді қайдасыңдар айналайындар-ау?!=)

***

Тасты мүжіп, құмды шайнап тастайтын қуатымыз тасып тұрған шақта телефон құшақтап, әр жерде шұқшиып отырамыз да қоямыз...

***

Ұлың бетiмен кетсе - "құлыптағы темiрде" ойланар,
Қызың бетiмен кетсе - клубтағы "темiрдi" айналар.

***

"Хабар" - күлдiрiп айтады,
"Ктк" - жылатып айтады.

***

Айта алмаса әндi әншiң - "плюс жазып" "ит" болар,
"Кентал" болса әр әншiң, "екi сөздi "хит" қылар.

***

Қазiр шенеунiктерiмiздi "Хабардан" танып, "31-ден" iздеп, "КТК-дан" тауып алатын заман болды...

 

***

Жiгiттiң де жiгiтi бар, бетке ұстары бiр бөлек,
Тұлпардың да тұлпары бар, лексустары бiр бөлек.

***

Балауса қыз едің бір кезде,
Шашыңа ақ бантик байлаған.
Бүгінде "қыдырдың" түн кезде
Дейтұғын бар ма ана: "Қой балам".

***

"Туған күнді" "туылған күн" дейтіндер туған жерін "туылған жерім" дей ме екен?)

***

"Қазір қолым бос емес,жұмысқа барып хабарласам".

***

Қонаққа барарда қара фломастер ала бар, тесік нәскидің бармағын бояп аларсын.

***

Биліктің былығын таксистерден артық білетін ешкім жоқ осы!

***

Бір күні бір асаба ағамыз статусына "лайк пен репост басқандардың үйінде күнде ТОЙ болсын, ал баспағандардың үйінде күнде БОЙ болсын!" - деп жазып қойыпты.

***

О, Құдай, не деген ЕРКЕК, Тусам ғой сенен бір тентек. Қалаймын қызды да тіпті, Туамын дедім, бітті! (Қазақша нұсқасы)

***

Құлағы естімейтін Күлиха апамыз өсекті ойдан шығаратын көрінеді...

***

Бізде алдыменен жолды жасап,одан кейін сол жасалған жолды қайта қазып,су жүргізіп,қайта жамап,ең соңында барып дәл сол жарымжан жолдың астаң-кестеңін шығарып қазып,тұрба жүргізіп тастайды...Welcom to Kazakhstan!

***

Ақшасы барлар әнші болады,актер,режиссер болады.Ал,ақшасы жоқтар отырып алып сыншы болады

***

Қыздар
арттарыңнан жүгірген жігіттерге мәз, риза бола бермеңдер, 
футболисттерде гол салмағанша доптың артынан жүгіре береді ғой...

sda