Ойлаймын сені...

Ойлаймын сені...
жеке
блог

Сәлеметсіз бе Массагет! Сенімен танысқаныма өте қунаныштымын! Бұл сайтта мен барлық ішкі-дуниемді тарқата аламын! Көпшілікпен бөлісе бермейтін сырым бар еді, себебі өзім туралы сырымда ешкімге тыс жара бермеймін, алайда, осы Сенімен бөліскім келді! Қандай сырыңмен деп сұрақ мазаласа, сол баяғы махаббат қой!!! ) Ол менімен Жаңа Жыл қарсанында интернет желісі арқылы танысып еді! Сол уақытта басым бос... жүрек таза... әйтеуір сол Жаңа жылда жігіт кездестіруді тәңірімнен сұраған едім! ...Арманым орындалды! Алғашқы танысуымыз интернет желісі арқылы өтті... соңан соң телефон нөмерімді сұрап, кездесуден кездесулер басталып кетті..., Б(есімін жасыруды жөн көрдім) – әнші, тәртіпті, атына заты сай жігіт! Ата-анасы қойған есімі де ерекше, өзі де, сөзі де тәтті сері жігіт, ән айтқанын естісен ғой Массагет?!...бір жүрек деген жыли туседі, себебі, өзімде өнерді ерекше сүйемін, әсіресе би билеуді... жұмысымды да, биді де бірге алып жүремін!... Сөйтіп жүріп, ұнату, махаббатка айналады... Дәл қазіргі уақытта екеуміздің арамыз мәз емес! Не боп қалғанын өзім де білмеймін! Сұрай жөнелсем, жұмыс көөөп дейді (заң саласында қызмет етеді)! Әсіресе, Прайм плазадағы оқиғасынан кейін, мүлдем хабарсыз кетті!... Ойлаймын, тек жақсылық тілеп отырамын... Егер де ол мені осы мақаладан танып отырса: Жаным кешірші мені, егер де менен бір қателіктер кетсе?! Сендей сері жігітке кездескеніме өкінбеймін! Алтыным! Мен Сені шек-сіз сүйе-мін!!! Әрине, сүйіп қалған үшін оны кінәламаймын, ол өміріме келгелі бері, өзгерістер өзімнен басталды!...бұрын соңды шыдамсыз, тікшіл, өзімді лидермін деп есептейтін, ер міңезді жан болатынмын, ал дәл қазір, салмақты, байсалды, кішіпейіл, бақытты қыз баламын! Бақыттымын, себебі сүйе аламын! ...әлі де оны ойлаймын... сөйлеспегенімзіге екі апта болады... жүрегімдегі сары уайымымды жұмыспен, құрбыларымен кездесуімен жамаймын... кейде көз жасымды ағызып аламын... сағындым!!!