Өмір жолы

Өмір жолы
жеке
блог

Ассалаумагалейкум Массагет!!! Осынау куйбiн тiрлiкте оз орнымызды табамыз деп тыпыршып журмiз айтеуiр. Мен буны неге жазып отырганымды бiлмеймiн,бiрак, озiмнiн бар екенiмдi бiлдiрiп койгым келдi.) Ендi,бастагасын оз омiрiмнен сыр шерте кетейiн). ....Кыскасы,жол саламын). Казiр Батыста Бейнеу мен Актауды косамыз деп терлеп журмiз. Келесi жылы Астана-Павлодар жолын саламыз, мактанып кояйын).Жолда журе бергендiктен бе,кiшкене созге шоркак болып кеттiм,толкып турмын сiздердiн алдарынызда.... Мен ушiн, бул Мангыстау облысы Казахстаннан болек омiр кешiп жаткан секiлдi корiнед, адамдары Адаймыз деп, ана с....н  деген жаман созден ары аса алмайд. Арине,копке топырак шашкан болмайын,бiрак,50 % халкы сондай, жастары 80 %. Сосын,Казахстан бойынша,ен жалкау халык осында екенине гарантия беремин!!)) Мангыстаулыктар окып отырса,кешiрiм сураймын,бирак,ащы шындык осы,кокелерi шешедi кобiсiн). Мен буны оз тажiриебемнен тужырымдап отырмын, себебi,озiм Актобеде остiм,Алматыда окыдым,Карагандыда аскерде болдым,Костанайда жумыс жасадым деген сиякты). Менiнше,бул жакка рухани комек керек, Астана мен Алматыда Бакытты Казахстан деп ан салып журген агаларымыз Батыстын мунайына емес,халкына да конiл аударса дурыс болар едi. Айтпесе,оскелен урпак А десе акша деп, Б десе басты акел деп, жабайыланып бара жатыр. Бул жакта байлык бар да бакыт жок(((,Солай Массагеттиктер, сенбесенiздер келiнiздер, Бейнеуден кутiп аламын. Сосын, табигаты керемет! Шайды кун астында кайната бересiн).