Жарысқан жаңалықтар(ЭСТАФЕТА)

Жарысқан жаңалықтар(ЭСТАФЕТА)
жеке
блог

Амансыздарма массагеттіктер!!!Маған эстафета таяқшасын Қарлыға Бүйенбай маған берген болатын.Енди өзімнің аз ғана жаңалықтарыммен бөлісейін.

 

Бірінші жаңалығым:Көп жылдан бери ауыл болып,аудан болып күткен қуанышымыз орындалатын болды.Осы жаздан бастап Атырау мен Алға ауылына жол салына бастаған болатын.Күзге дейін бітіреміз деген,буйырса бітірер.ауыл мен атырау арасы 35km.жол өте нашар болған.каламен қатынас нашар.казір бари орына келип жатыр.Мектебімізді күрделі жөндеуден өткізді.ауылға парк салды.енди амблатория салип жатир.жұдырықтай ауылымыз күннен күнге көркейіп келе жатыр.Аллама мында бір шүкір деймін және Қазақ болғаныма Қазақстанда өсіп өркендеп келе жатқаныма қуанам.Міне біздің ауылдың жаңалығы.

Екінші жаңалығым:Ағам жаңа машина алды,су жаңа.Кеше машн мен қалаға келдік,жаңа жолға жаңа машина димизгооо.Жол жөнделгесін бари жаңа машина алып жатырррр))).Үйдегілер мәз.екі езулері құлаққа жеткен.

Үшінші жаңалығым:Буйырса сабақ.демалыста бітті,барлығы сабаққа дайындалып кұрал,киім кешектерін дайындап жатыр.Демалыстың қалай біткенін білмей қалдыққой.зулап үш айда өте шықты.Ай уақыт ай.Біз де де сондай тіршілік.Ертен киім,оқу құрал алуға барамыз.мен алам сен аласын басталат.менде мындай жоқ андай жоқ деп шығамызғо.Мен үшін ертен қуанышты зат жаңа ұялы телефон аламын.хехе біздң жанұяда бари жаңа заттарға ауысып жатыр.бұлда біз үшін жаңалыққой.

Менің жаңалықтарым осы.Енди таяқшаны массагетке үлесін қосып,қазақтың азаматы Абылайхан Есімбай ағама беремін.Ал сау болыңыздар!!!!