Адамға махаббатсыз өмір барма? Өмірдің махаббатсыз саны барма? Махаббат-жүрек. Жүрексіз құр кеуденің жаны бар ма?

Менің алғашқы жазбам.Жалпы жаңа мағлұматтарға пікір қалдырып та,блогтарғада қалдырып жүрім.Бүгін жүрегімді тербеген сонау сезім туралы өз ойыммен бөліскім келеді.Сіздер жас алы алдыңнан көп адам кездеседі деп ойлайтын шығарсыздар,алайды осы жанға байланып тұрмын.Ғашық болу,бір адамды жақсы көру қыз атаулыға тән сезім.Махаббаттың ұлы сезім екені барлық тіршілік атаулыға белгілі.Біреулер махаббатын тауып,енді біреуі бір-бірімен қоштасып жатады.Өзімнің әңгімемен көшсем, мен секілді, қыздар қазірде бар шығар,қазір болмасада басынан мұндай жағдай өткен шығар.Мен сол бір өзіме ыстық жанды көрмесемде,көңіліме түйіп жүрем әрдайым.Тіпті оны түсімдеде көрем.Бұл түсім өзімді өзім жұбатқаным шығар депте ойлаймын.Онымен тек желі арқылы,ұялы телефон арқылы сөйлесем,бірақ кездесуге болады,өйткені кездескен әрбір екі жаннан махаббат ұласуы сөзсіз демеймін,бірақ махаббатқа ұласпасада,оны көргім келеді,тілдескім келеді,алайда онымен кездесейін десем кездеспеудің себебі көп.Ол себептердіде сіздерге айтқым келеді,бірақ айта алмаймын.(айтсам күлетін шығарсыздар)мм Солай.Тек өзімді өзім жұбатып келемін:түс,желі,ұялы теел. арқылыыыы...Кейде жынданып кетем негге кездеспеске деп.бірақ артымда себеп көп.Бірақ бір білетінім одан бас тартқым келмейді...



Бөлісу: