Махаббаттың іздеген бойжеткен...

«Көрерінді көрмей, көрге туспессің» деген ғой атам қазақ, Ол жас болса да, тағдырдың салғанына көніп келеді. -Жапырағы жайқалып, жеміс жинайтың бастаған жаздыңсол бір тамылжыған қапырық кундерінде тағдыр мен бейтаныс жігітпен ойда жоқта кездестірді. Ол кез ол бойжеткен дүкенде сатушы болатың. Адам бойындағы ғашық отты билеген деген ең қиын нәрсе екен. «Ішпей – жемей, ғашық буынна мас болған» дегенді естулеріңіз бар ма еді? Сол бойжеткеніміздің, басыңан өткен. Құрметті достар, бұл жағайға ерекше тоқталып өткім келді. Олай болса, осы оқиғаға көз жугіртейік. Қыз сол арада сөзін жалғастырып кетті. Мен сол бір бейтаныс жігіттің қызмет істейтін орының сұрастырып біліп алдымдағы, телефон шалдым. Бірақ, бір ауыз өзім мен тілдесудің сәтті түспеді. Жұмыс орнындағы хатшы қыздар мен менің сәлемдемемді, яғни бір жұмыстар мен телефон соққан ұсынысымды жеткіземіз деген болатың.

Оған дегенжурегімнен оянған ыстық сезім кеудемде тұншығып, сыртқа шыға алмай жатта берді. Менің осындай тілсіз, мылқау махаббат тымды ол жігіт сезіп журсе керек.

Бір куні қарсы алдыма келіп жеңіл автомашина тоқтай қалды. Ішінең мен ғашық болып журген жігіттім шықты да тура менің алдыма келді де.

- Гулсім,деген сенсің бе? –деп беттіме ызғарлана қарады. Ғашық болған адамынның турі сұстанып, қабағынан қар жауғандай куйде бозарып кеттім сол арада. Мен не дерімді білмей сасқалақтай беріппін. - Тыңыштық па? – деген сөзді айта беріппің. – Сен менің жанұямды бұзуға сәл – ақ қалдың. Менің әйелім бала – шағам бар, екінші рет маған телефон соғушы болма. Бұл әрекеттің енді қайталанбайтың болсын – деді де, кете барды. Міне, осылйша ең бірінші ғашық болған адамым көңіліме су құйғандай болды.

Бұдан кейін достар, жас қыздың журек өзге жанға бағын бас куй кешіп жатыр. Арман оты өшсе де, көңіліндегі мұнның беттін қайтар емес. «Қыз көңілі – гул нәзік» дейміз ау. Гулсім қыздың осы сөздерінің астында қанша мұн қанша зар, қанша қайғы жатса да, оның бір сөзбен бітте қоюының да мумкін емес екені белгілі. « Уақыт – емші » дейміз. Жарайды солай – ақ болсың. Бірақ айтылған сөз атылған оқпен тең деп те жатамыз. Өмір деген ойыншық емес екендігін тағыда дәлел деді. Бойын ғашықтық отты шарпып Гулсім түн ұйқысын төрт бөліп. Қара көзі жасқа толып жүргендегі нәзік жанды ғашығын сағына іздейді. Тағдыр оны бұл қызға бұйыртпапты. «Бұйырғанға дауа жоқ» дейміз. Сағынышым жанға қатты батады, Кездесудің таңы қашан атады?? Оның журегіндегі әрбір толқын, жанынды құрттай жеген махаббаттың ауыр дертіне мөлдіреген қара көздеріңнең ұғатындаймын. Тағдырдың талайымызға жазғаның көріп келе жатырмыз. Өмірінің соңына дейін қайғырғанға демеу, қуанғанға жанынаң табылатың жан жаранның жазатын бір адамның болғаны ғанибет емес пе?! «Жалғыздық құдайға ғана жарасқан» деген. Пенде болғасың жалғыздықтан жабыққан да жаман екен. Ендеше өмірдің қиындығын көріп келе жатырған Гүлсім қарындасымызға болашақта жанына қорған болып табылатың қандай жағдай болса да, жанынды тусіне білетін әйел заттың сыйлай білетін көзі ашық, көкірегі ояу, қазақтың ер азаматты мен бақытты болуын тілеймін. Өмірде көктемнін алғашқы куніндей көңілініз тек көтерінкі болып журуінізге шың журектен тілектеспін. Мен осы ара да қоштасып шығып бара жатқанымда, Гүлсім сол кезде терезеге терең үніліп қарап тұрған еді. Жас қыздың жанарында тағы да біз білмейтін бір құпия сыр бар сияқты, ол жағы біз үшін жұмбақ болып қала бермек. Тек соны тусінер адам бар ма? Әрбір адамның өз, тағдырындағы қызыққа да, қайғыға да, толы жұдырықтай журегіміздің түбіне үніле білейік. Ал Гулсімнің журегіне жол табам деген жігіттер болып, жатырса ашылмаған журек кілтін кұпиясың мен ашам деген үмітте болса жолын болсын жолаушы дегеннен басқа айтарым жоқ. Бұл жағдайды керсінше тусініп жарнама деп ойлап қалмауларыңызды сұраймын. Мұның бәрін ер адамның өміріндегі әйел заттыңын орны өте зор екенін, әйел заттың сыйлай білсе,осы бастан аяулы аруларды, сымбатты сұлуларды, қылықты қарындастарды, суйкімді суйіктілерді, жанашар әпкелерді, алақандай аялы асыл аналарымызды әйел заттыңын қадір – қасиеттін бағалай білейік деген ойда осы оқиғаны баяндап отырған жайым бар. Әрбір адамды Тәңірі өзгеше, біріне – бірі ұқсамайтың етіп, жаратқан екен адамдар біріне – бірінін сүйіспеншілігін толықтай сезінсе бақытты болу шыңайы. Ал ниет пен таңдауды өздеріңізге қалдырдым.



Бөлісу: