Әйел мен Еркектің айырмашылығы

Әйел мен Еркектің айырмашылығы
жеке
блог

Мен таң қаламын! Мен еркек атаулының бәрінде өте ақылдылар тобына жатқызатынмын, және сыйластықпен  қарайтынмын. Бірақ уақыт өте мен оларды ең ақымақтар тобынан көре бастадым. Әрине бәріне топырақ шашудан аулақпын. Бірақ мен таныған ортадағы жігіттер мен еркектердің бәріде ақымақ сияқты!

Жұмысқа келемін Жұмысымдағы бастығымның қылығы өте ерсі жас бала секілді өзінше маған еркелегісі келетін сияқты. Және де менімен қатар отыратын әріптесімнің қылығы одан өтеді жас бала секілді бәрімен ойнайды және айтатын әнгімелеріне қарның ашады балабақшадағы балалар ондай әнгіме айтпаса керек ті. Ия мен өзім дұрыс түснбей жүрген шығармын деген де ойда жүрдім, бірақ мен бәрібір түсіне алмадым. Жарайды жасы 20 - 30 жас аралықтарында болса мейлі ғой, бірақ олардың жасы 50 мен 63 те. Әжептеуір бір мекеменің бастық сымақтары. Біз солардың сол қылықтарын көре тұра қандай тәрбие аламыз. Бір мен емес жұмыстағы барлық қыздар таң қалады Бастықтардың ол қылықтарына. Мен өз басым мекеме болған соң салмақты, парасатты азаматтар жұмыс жасау керек деп ойлаймын. Бір ғана бұл емес бірнеше жерде куә болдым осындай Еркектердің қылығына. Әйелдер жұмыс жасайтын орында салмақты әңгімелер жиі естимін. Соған қарағанда қәзіргі таңда Ақылды еркектер ден ақылды әйелдер саны артып бара жатқан сияқты. Бұл дегеніміз - Заман ақырлауға таяу қалды деген шығар. Бір жерден оқығаным бар еді заман ақырлағанда әлемді әйелдер басқара бастайды деп!


Сондықтанда айтарым жігіттер көбірек ақылды болуға тырысыңдар, әйтпесе бір күні балаға қарап үйде отыратын боласыңдар!

 

Десекте әрнәрсенің өз орныда болғаны жақсы емеспе ?