Казакпысыз,алде?!

Казак-мен ушiн аскак,асыл угым.1991 жылы тауелсiздiгiмiздi алдык,бул казактар ушiн улкен жетiстiк екенi сiздерге малiм.Ар адамнын журегi<Ел,Жер,Отан>деп согады емес пе?!Бiрак... бул созге ар пенде аса конiл болип карай бермейтiн секiлдi.Мен казакпын дейтура озге тiлде сойлейтiн азаматтарымыз аз емес.Бул балкiм елiктеушiлiкпе алде кызыгушылык па кiм бiлсiн?!Иаа,озге тiлде бiлуге,сойлеуге карсы емеспiн,тiптi менсiнбегенiм де емес,десекте оз журтымыздын бiрдей тiлде сойлегенi тиiмдiрек.Ол мейлi баска елде кун корсiн,баска тiлде сойлей алсын ардайым ана тiлiн,дiнiн умытпаганы абзал.Ойткенi<бiз казакпыз>.Титiмдей корiнгенiмен,асау алыптай журегiмiзде казактын унi бар,жалындаган кызыл тiлi мен каны бар екенiн умытпайык,агайын.Ал,озге улт окiлi журегинди елжирете казак тiлiнде сойлегенi мен ушин улкен мартебе.Елi ушiн курескен жандар каншама?!Тауелсiздигiмiздi алмай турган жылдарымызды елестетер болсак жан туршiгерлiк жагдай.Мiне,ата-бабаларымыз артына мангi олмейтiнде,ошпейтiнде iз,шырак калдырды.Одан берi бiршама жылдар оттi,жана омiрге кадам бастык.Арине болашак жастардын колында.Ул-кыздарымыз оздерiне унамды мамандык тандай бiлсе,бул Казакстанды алга жылжытары созсiз. Казiрде осы такырыпты жаза отырып казак арiптерiнiн болмаганы кынжылтады,булай жазганыма ренжiмессiздер.



Бөлісу: