Тагы да УБТ жайлы

Жас түлек,сәттілік деп бастағым келеді алғашқы жазбамды)))  Міне, бүгін ертең "өміріміз шешіледі" деп күтетін сын сағаттың сынағынан өтпекшісіңдер. Алайда, отип кеткен сон гана бари умытылып,кезинде не ушин соншама киналдык деп журесиндер,мына биздер кусап...))) Мундагы айтпак ойым...(Тууу,ойым шашырап кетти гой,ар нарсени бир айтып кеттим ау озим) Айтпак ойым-"ар нарсенин бир ушы бар" дегендей аз балл жинасам.... не болады... калай болады деген ой да болады сиздерде!!! Осы бастан оздеринди психологиялык дайындандар!!! Омирде оздеринди корсететин сындар УБТ-мен шектелип калмак емес... Асар асуларын,алар бииктерин али алда!!! Осыган сенимди болындар! 

Муны айтып отырганым,аз балл алып калып УБТ-дан кейин оздерин оздери тастап жибергендери болган... Омирде саттилик алма кезек!!!

Озимнин сол сынактан калай откеним жайлы айтсам... Биз де журегимиз дурсилдей согып сынакка киргенбиз... Арманымыз аскак... Ойымыз ушар тенизде... Ару кала Алматыга туссем деген арманым бар-тын тукпирде! Жалпы адам армандай  билу керек... Менин тандаган паним - физика болатын. Шпор деген тугимен жок... Оз басымызга сенсек те,сотка пайдалануга мумкиндик болады деген сон сонын камына киристик...Калай дейсиздер гой, шашымызга улкеееен бантик тагып,астына туйип, фольгага сотканы орап))) Менин соткам ауыыыр еди,9-сыныпты кызылмен битиргенимде акешим сыйлаган нокиа 6233 деген мода еди))) Енди УбТ-га кирип алып басымды козгалта алсамшы,басымды бура алмай алек болдым ,басым ауырлап кеткен,тас байлап алгандаймын))) Айтеуир не кеерек,оны пайдалана алмадым,шашымды кобыратып жайып алу мумкин емес болып кетти гой,комиссиянын козинше! Алдынгы партага отырып алганмын озим де... 

Сонымен не керек... БАСТАЛДЫ!!! Коркыныш артта калды,дурсил токтады... Белгилеуге кирисип кеттим.. Казак тили мен тарихты киналмастан белгилеп шыктым да( сол 2 сабакты !-ши белгилендер,бизге устаздар солай кенес айткан,ойткени  математика мен физикага узаак уакыт кетип калады,ари онайынан бастау керек) математикага киристим... Устаздарыммен тунги 3ке дейин дайындалганымнын пайдасы тиди... 25 балл жинамасам да 19 жинаппын. Физиканы ашсам...тури коркынышты есептер тур... таныс есептерим де жок емес,не керек озим формула тауып оны да шыгарып тастадым))) орыс тилине аса ман де бермеппин) Барин тез белгилеп койган болуым керек,жан жагыма карасам бари шукшиып алдарына карап отыр... Устаздарымнын " сен ушкалактанбай барин тексер,асыгыстык танытпа" деген создери ойыма оралып барин бир тексерип шыктым... АЙТАР КЕНЕСИМ: Суракты окындар да,жауыбын колмен жауып турып ,суракка оздерин жауап издендер, оз жауаптарынды сосын тесттин нускаларынан издендер! Жауаптарын тур ма,соны белгилендер!!! Айтпесе а варианты да ,баскасы да жауабы сиякты коринип бастарын катады! Ал,иске сат!!!

Айтпакшы умытып барады екем,104 балл жинадым))) Грантка окуга тустим... Ару кала Алматыга!)))) 



Бөлісу: