Халықаралық интернет көрме 2013: не көрдім не үйрендім?

Халықаралық интернет көрме 2013: не көрдім не үйрендім?
жеке
блог

"Халықаралық интернет көрме 2013" интернет тақырыбына қатысты алматыда өткен үлкен шаралардың бірі болды.

Не үйрендім: 

 Негізі осы тақырып үшін бардым. Әлеуметтік желідегі өтірік немесе сіз жіберетін қате: 

Әлеуметтік желілер арқылы тез танымал бола алмайсыз!

Әлеуметтік желілер тегін емес, оған белгілі сумма төлеуіңізге тура келеді!

Бастаған ісіңді тастама: сіз группа құрып жаза қалғаннан адам бірден жиналып кетпейді, уақыт өте келе жиналады

Әлеуметтік желі жарнама тарату ортасы емес олар сізге өзіне керек пайдалы нәрсе іздеп келеді. Сіз оларға эксперт бола біліңіз!

Мынау сіздің басты қатеңіз!

Бастысы сіздің коммуникативтілігіңіз!

 Жазған нәрсеңіз 3 лайктан артық жинамаса, жаңалықты жеткізудің жаңа жолын іздеңіз

 

Контент менеджеріңіз не жазып отырғанын білуі керек!

 

Әлеуметтік желі барлық бизнес түріне тиесілі, бастысы дұрыс пайдалана білу

2- тақырып: Ең тиімді жарнама беру жолдары,  қай жерге жарнама берген дұрыс және қанша қаражат қайда жұмсалады: 

     
     

Бұл тақырыптан көретіндеріңіз қай жерге қанша шығын кетеді және қаншалықты ол сізге пайда әкеледі. 

Не көрдім: 

Интернет көрмеге әкелінген алси мотоциклы

Балалар ойыншық онлайн дүкені: 

Тағы да бір электронды төлем жүйесінің пайда болуы (артықшылығы, ешқандай артық төлемсіз): 

 

Алтел бәрін жаулап алғысы келеді (бірақ мен бұл компанияға өкпелімін): 

Өздеріңіз танитын Ғани массагет.кз ті таныстырып тұрды. 


 

Бізде қазір интернет магазиндер мен ақпараттық порталдардың орны жоғары. Бизнеспен айналысқыңыз келсе осында жиындар мен көрмелерге жиі қатысыңыз! Себебі, конференция барысында байқағаным көп тыңдаушылар бизнесмендер. Олар өздерін интернет компаниялары мен контент, smm менеджерлері не істеп нені дұрыс істеп істемегендерін білгілері келіп қатысып көп сұрақтар қойып өздеріне керектерін үйреніп жатыр.

Мына постты жазған да Салтанат мені кінәлаған, "Сізді мезі еткен сұрақтардың көбісі кейбіреулерді шын мазалауы мүмкін, адамдар білмегесін сұрайды ғой" менің жауабым осындай жерлерге көп барып көп сұрап білу керек!