Әскерге шақыру

Әскерге  шақыру
жеке
блог

Ассалаумағалейкум құрметті Массагет ауылының тұрғындары!Қалдеріңіз қалай, қалай жалпы амансындарма?!Кеше агентте отырғанымда Жако брат сұраған «Армия не болды деп» содан жарағанымды айтқанмын ,бірер сағаттан соң Массагеттік сарбаз деген атаумен блогтар бөлімінде жазбасы тұр, оқып шығып қуанып қалдым!жалпы арамыз қашық болсада достарымда мынадай тілек тілемес, көп көп рақметімді айтамын!Әскерге шақыру қағазы келгенде жыл сайын шақыратын әдеттеріғой деп ойладымда қойдым.Содан аудандық медкомиссиядан, одан сон кеше облыстық медкомиссиядан өтіп денсаулығымның әскерге баруға жарағаның айтты.Енді қашан,қай уақытта қай әскери бөлімшеге кететінім осы жұмада белгілі болады. Отан алдындағы азаматтық борышымды адал,абыроймен атқарып келу міндеті тұр.Әрине сіздердіңде ақ тілектеріңізді ақтаймын деген ойым бар! Жалпы әскерге шақырылған әр ер азаматтың Отаның қорғау міндеті. Біреулер айтады әскерге барып қайт бір уақыт көзді ашып жұмғанша өтедіде шығады дейді, ал енді біреуі ай тады бір жыл уақытынды босқа өткізгенше жұмыс жасап ақша таппайсынба дейді,Бұл әрине өздерінің ойы, ал менің ойым әскерге барамын!

Массагеттік тұрғындар сіздердін айтқан ақ тілектеріңіз періштелер құлағына шалынсын!Міндетімді абыроймен атқарып келуге ант етемін. Сіздермен қоштаспай кетуге болмас деп, биылғы соңғы жазбамды жазып отырған жайым бар.Келесі жылы,мүмкін оданда ертерек сіздермен қайта қауышармын.Мен сіздерді жақсы көремін ұмытпаймын, сіздерде көзден кетсе,көңілденде кетеді деп ұмытып кетіп жүрменіздер!

Барып орналасқан сон сіздерге массагет порталына хат жазып тұрамын мүмкіндік болса көбірек жазуға тырысамын!Хат жазып тұрамын, аман  болыңыздар  Сау  болыңыздар!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!