Өзің туралы білгің келеме?

Өзің туралы білгің келеме?
жеке
блог

                            

Көп жағдайда өзіңді түсініп болмайсың мінезіңді,өзіңнің қандай екеніңді білгің келеді...Кей кездері достарың сенің ауыр мінезіңді айтқанда ренжіп қалатын кездер бәріміздің басымызда болады.Мін төмендегі сурақтар,сандарды өзіңнің мінезіңді білуіңе жол ашады бұл менің ойымнан емес мамандардың колынан шықан сондықтан буған сенулеріңізге болады...

                   Өзің туралы білгің келсе...

 Өзіңнің қандай адам екеніңді білгің келеме? Сырт көз сыншы десек те,мына кестенің көмегімен өзіңді сынап көруіңе болады.Ол үшін үш жауаптардың біреуін таңда.Бағаларды есептеп санға сәйкес жауапты оқы.

 1.Ұялғанда қызарып кетесің. Егер біреудің алдында тұрсың,қатты қысыласыңба?

                     а)Жоқ.

                     ә)Азырақ.

                     б)Өте қатты.

2.Сені кінәлап жатса,кінәні басқа біреуге аударуға тырысасың ба?

                     а)Біреуді көп кінәламауға тырысар едім.

                     ә)Мүлдем ақталмаймын

                     б)Кінәлауға тура келер еді.

3.Өзің біреуден көмек сұрауға  не болмаса өтініш айтуға қиналасыңба?

                     а)Иә

                     ә)жок

                     б)ештеңе сұрамауға тырысамын

4.Мақтауды жақсы көресіңбі?Өзің басқаларды жие мақтайсыңба?

                     а)Иә,жиі

                     ә)Кей-кейде,бірақ жиі емес

                     б)Тіпті айтпаймын

5.Саған шаруадын қол тимей жатқан кезде қонақ келсе,қалай қарсы алар едің?

                      а)Қонақ ештеңі сезбейтіндей болуы керек.

                      ә)Келгендеріне өте қуанышты екенімді білдіремін

                      б)Ренішімді жасыра алмас едім

6.Біреу қателесіп телефон шалса,сенің ол адаммен ұзақ сөйлесіп қалғаның дұрыспа?

                      а)Әрине,онда тұрған не бар?

                      ә)Бәрі де болуы мүмкін.

                      б)Жоқ, мен телефонның тұтқасын бірден қоя салар едім.

                   Бағаларды есептейік!!!  

                      1.      а=0          ә=2          б=4

                      2.      а=2          ә=4         б=0

                      3.      а=2          ә=4          б=0

                     4.       а=4          ә=2          б=0

                     5.       а=2          ә=4          б=0

                     6.       а=4          ә=2          б=0

           

         0-4-ке дейін

        Сен ұнауға тырыспайсында.Саған жаныңдағылар қалай қарасада бәрібір.Адамдармен қатынасыңды жеңілдетуге,жақсартуға әрекеттенбейсің.Өте сейрек езу тартасың,тіпті күлуді басқалардың алдында күнә сезінесің.Оларды сені  өр де тәкәппар қалпыңда көрді қалайсың.

        5-12 дейін

       Сен адамадарға бүкпесіз ұнайсың.Ол қасиетің кейбіреулерге ұнамасады, өзіңді өкпелетседе,сен барлығына бірдей мейірімді ақжарқын болуға тырысасың.Қиындық кездескен жағдайда,шарт кететініңде болады.Бірақ шектен шықпайсың.

       13-20-ға дейін

      Жұғымдылық-Сенің басты қасиетің.Оны өзің пайдалана да білесің.Жаныңдағылардың өзіңе деген ізгі ниетіне қуанасың.Сенде бәрін жақсы көресің.Сенің табиғилығыңды басқалар мойындайды.

       21-24-ке дейін

      Өте жылпоссыңдар,сол қасиетіңді жиі пайдаланып жүрген жоқсың ба? Кейде шындыққа жанаспайтын мадақ сөзге әуессің,сол үшін кейбір кемшіліктеріңе басқалар кешіріммен қарайды.Мұндай әдемі сөздер біреуге жақсылық ойлаудын тумайды,кейде соның көмегімен өз мақсатыңа жетуді де ойлайсың.Сенің бойыңдағы жасандылық бәрі-бір аңғарылып қалады.