Қара нан жасамайды екен))))

Қара нан жасамайды екен))))
жеке
блог

1-сәуірлеріңмен!!!)))))

Менің алдымдағы қыз, яғни Баха тәтем, өте көңілді тәте + елдің бәрін күлдіріп, әнек айтып жүретін бұрын бәрміз тұрған кезде(Баха тәтем үйленбей тұрған кезін айтам)...

Бірде студентпіз, үйде үлкен кісі+т.б. бәрміз қара нанды жақсы көреміз, Ал Баха тәтем ғана ақ нанды алғысы келетін, егер 2 нанды қатар алсақ, әрине, обалдығы бар, желінбей қалатындықтан, таңдау не ақ нан, не қара нан болатын, өзі кетсе магазинге тек ақ нан ап келеді)))

Күндер қатарынан тек ақ нандар болып кетті, сосын, қара нанды үйдегі үлкен кісі, өзі жұмыс жағынан әрине, жарты қаланы арлап, қара нанын жартысын кесіп алып келіп жүрді, ал мен ол кезде ас үйге жоламайтын, түсінбей жүрдім, үйден үлкенен сұрасам: "ой Баха айтты ғо қазір Ақсай нан (Алматтағы қауым түсінер) қара нан шығармайтын болған деп"-)))) ал кеп домалап жатайын))))) сонда деймін де логика қайда дейм?, тек біздегі жақтағы магазинде ғана қара нан сатылмай басқа жақта алматта қара нан сатылады ма екен деп)))) солай үлкен кісі алыстан қара нанын 1/2 тасып жүргені есіме түсті бүгінгі әзіл)))

Баха тәтемнің 1 сәуір күні ғана емес, жәй күнгі әнектері де жетеді)))

Мамканы каратэтегі қара белбеу иегері, біздердің ұзынан түсірер әнегі де бар етін))) группалас қызға айтқан)))) 

Мамка айтпақшы шылп* етпей соғатын өтірікті енді)))