Өткен аптадағы пайдалы да қызықты ісім!!!

Ал массагеттік достарым.Сырлы сұхбатты да тойды да жақсы өткіздік.Енді Қазына бір қызық бастасын.Өткен аптадағы қызықтарыммен фото арқылы бөліссем. Біраздан бері Ғазиза екеуміз уақытты құр өткізбей жұмыстан соң қыдырып қана қоймай пайдалы іспен айналысып жүрміз.


Оған той көйлегін іздеу себебімен қайда бармадық десеңдерші...арасында сылтауратып кфс-дің тұрақта "ашқарақтары" болып,бутиктердің табанын тоздырғыш болдық.Киноға да кірдік. Бірақ Ғазизаны алдау мүмкін емес ше..."туу біз неге шықтық,свадебный салон аралауға шықтық қой қойш кфс-ді" деп ұрыса береді))) Айтқандай,Газек "замуж собирается" жақында тағы той...

Оның сақина таққан күнінде мен болмағанмын, бірақ айтып бергенде қатты қызығып кеттім шеее. Романтика еще бар екен ғой бұл өмірде.

Мына гүлдерді алғанын лично көргенмін. Сосын ырымдап үш гүлін алып кеткенмін)) 

Мен оған бірден айттым "уже ұят екі рет қызжолдас болдым,маған хотя б ақ орамалыңды берші" деп...Ол қарқылдап күлді да "заслужить надо,көйлекпен көмектес. Орамалды да еңбекпен тапсай" демесі бар ма?! Сол енді жүрмін ақ орамалды алмай жатып өтемін төлеп)))қызығын өздеріңіз көріңіздер.    

Бұл мен және Ғазиза метроны да араладық. Ал мұнда мен фотограф  Көйлектер көөөп.көзіміз айналып кетті. Ал Ғазиза ашуланып таңдап жүр...ұнамай жатыр))))Мәәә мне самой захотелоось)))))

Маған қызық керек қуыыып жүрм...ал апаң ашулы..қанша күні босқа өтті ал ұнайтыны табылмай қойды....телефонда тыным жоқ.Таныс салондармен келісіп жүр...түнде де тынбайды екен

Сөз соңында :Айтқандай Газектің көйлектерін көріп мен де қызығып кеттім...салондағылар әр көйлекті киіп фотоға түскенге ақша алады екен...ақшам жоқ(((((жыларман болып қайттым((( А пока үйде Ғазизаның гүлдерімен фотоға түсіп жүрмін

Тегін киіп фотоға түсуге болатын салондар болса айтыңдарш))) Мен болдым) Тойда кездескенше! Осы аптада да осындай қызықтар болады по плану. Ол туралы сосын айтамын)



Бөлісу: