Сағындым сені,көгі ашық Көктемім!!!

Сағындым сені,көгі ашық Көктемім!!!
жеке
блог

"Вроде Весна Чумачечая, а Я все еще сплю!"

ИЯ,бұл менің бүгін айтқан сөзім. Жалпы кейінгі жылдары байқап жүрмін,ақпанның соңы мен наурыздың алғащқы күндерінде жайнап-жадырап жүрем де Нағыз көгі көгеріп, күні күлімдеп шыққан Көктемнің өзінде есімді жинай алмай "әбіржііп" жүремін. Әлі де қатаң қыстың құшағында ұйықтап жатқан сияқтымын.Көктем әсер етпей жатыр немесе тым қатты әсер етіп кетті. Шабыт шақыратын "асау" дүние кезікпей жатқаны. Ұйқыбастығым аздай екі есе ұйықтайтын болғандаймын. Таңертең тұрғым келмейді,жұмысқа ынтам ерекше болса да таңертең тұру маған мұң. Ақындар сияқты "Қайдасың,муза?" дегім-ақ келіп тұр. Алда жұмыс көп, жоспарларымда шек жоқ. алайда мені түртетін жанның да, тылсым күштің де болмай жпатқан жайы бар. Не себеп?! Айтыңдаршы.

Көп ойландым,толғандым. Сондағы тапқан уәжім:" Ғашық болғым келеді ессіз-күйсіз"

Жооооқ, бұл қиын! Ақылға жүгініп тек ғана ... Маған "ессіз" деген сөз жат. Айййй,қайдасың сері жігіт мені өзіңе ғашық қылар?! Көктем, махаббаттың мезгілі емес па едің?! Сені күткенше Жадырап Жаз да келіп қалатын болды..........

 

 

ПЫ.СЫ.   Жанарынан өзімді көрер "МАХАББАТЫМДЫ! іздеудемін.