Бақыт деген не өзі????

Бақыт деген не өзі????
жеке
блог

   Бақыт жайлы  әңгімеде , талай  өлеңде жазылып жатыр әлі талай  жазладыда. Бәріміз  бақытты әр түрлі нәрседен  іздейміз.Қазіргі  қоғам  түсінігінде ақщалы  адам бақытты солай.Бірақ көбіміздін  ойымызда  ақшасы  көп, бай  адам  бақытты  деп  санаймыз, енді  сол  бай  адамның  арманы  жоқ  шығар  дегендей  ойға  қаламыз. Әрине бай  адамдардың бәрі бақытты  емес тек  солардың  арасындағы  бірен сараны өз   өмірлеріне дән разы. Адамның  сыртқы   келбетіне  қарап ,сол  кезде  ойлайтын ойымыз бақытты  болмаса  қалай енді, өз  өміріне қоғамына  өкпесі  барма жоқпа біле  бермейміз..Өз  өміріне  дән  риза  адамды  бақытты,уайым  қайғысы  жоқ  деп ойлаймыз,ал ол  адамның ішінде  не  боп  жатырғанында  сезбейміз.Мүмкін  өзінің  қайғысын  уайымын  ешкімге  көрсеткісі  келмейтін  шығар,болмаса  жақындарын аландатқысы  келмейтің  шығар.Бақытты  адам  қандай  адам  бұл  сұраққа  әркім  әр  түрлі  жауап  берері хақ.Қорыта  айтарым  бақытты  байлықтан емес, өзіміздін  ішкі  дүниемізден іздейік.

Арман көңіл  жетелеп  кейде  көкке,

Көз  тастаймын  қол  жетпес  шың биікке,

Бар  бақытты  ақшамен  тең  көрмес ем

Сол  аңсаған  жете алсам  көкжиекке...

Ақша  байлық, ақша дос, бірақ бірақ,

Байлығыннаң   бақытын тұрар  жырақ,

Сатырлаған сыңғырлы бір  теңгенің

Құлы  болып  кетпегін жылап  сұрап...

Ақша  қуып  адаспай бағынды  тап,

Байқасан сан  жол  апарар байлыққа  нақ,

Ақшасы  көп  адамнаң керісінше

Арманы  көп  адамдар  бақыттырақ...

Бір  ойшылымыз  «Армандаған  адам бәрінен бақыттырақ, өйткені  ол  адамның алдында үлкен  мақсаты  бар»  депті.

Армандарыңызбен Бақытты  болыңыздар!!!

Осы  біз  бақытты  қайдан  іздеп  жүрміз?