Антиқатеформула қазақша өмір формуласы!

Антиқатеформула қазақша өмір формуласы!
жеке
блог

Бәріңе Алланың нұрымен рахметі және берекеті болсын!

Бұл жазбаны тышқанға ренжіп әрең жазып отырмын,20 минут бұрын басқа тақырыппен жазып бола бергенімде тышқанның кнопкасы "Материал жіберу" дегенді басып кетпесі барма.Не жазбамды сақтап үлгермедім, не көшіре алмадым, жібере алмағаным былай тұрсын.Содан тышқанды көзбен жеп,нәзік саусақтарымды пернетақтаға білегімнің күшімен қойып қайтадан жазып отқан жайым бар!

Осыдан бір-ер ай бұрын 6-сынып оқитын ағылшын баласының "Қыз баланың жын-шайтан екенін дәлелде" деген формулалы жазбасын оқыған едім. Сіздерде оқыған боларсыздар , оқи алмай қалған немесе түсінбей отырғандарға түсіндіруге тырысайын.Сілтемесінде ол пост өшірілген дейді өкініше орай. Емтихан алғанғой мұғалімдер, басқа оқушылар терлеп тепшіп шығарма жазып отса, мына пысық 6-ақ тал формуламен дәлелдеп қыздарды жірге тығып,әлемдіде таңқалдырды-ау деймін,содан массагеттен бірақ шықты. Формуласы мінеки: "Қыз=уақыт x ақша , уақыт=ақша Қыз=ақша x ақша деген сөз екен,  ал ақша=жамандық (қолдың кірі) , жамандық=шайтан, демек қыз=шайтан,жамандық " -деген еді. Мұнда дұрыстап зер салсаңыздар көп қате бар мысалға ақшамен уақытты мөлде сатып алуға келмейтіні дегендей.

Ал менің мұны оқып түйген ойым: неге алғылшынның 6 оқитын баласының (онша дұрыс емес) формуласы дүр ете қалады.Өзім соңынан ойланып өмір тәжірибемізден шынайы етіп неге біз жазбасқа деп,қазақша антиқате фөрмүлә қорытқан жайым осы еді. Дұрысына дұрыс бұрысына қате деңіздер! Қазірге сол махаббат жайлы жөн болар!

Махаббат=ақша x (+-өтірік) ,

Нағыз махаббат = ғашық болу x ғашық ету

ғашықтық сезім= сұлулық + жан қалауы

жігіттер үшін ғашықтық = (қыз қылығы + қызғаныш) x уақыт

қыздар үшін ғашықтық = (ақша + құлаққа ілген ләпшә) x таңқалдыру

Арманға жету = еңбек x уақыт

Aқша = еңбек x (жаман / жақсы )

Еңбек = қайрат + сабырлық

 

Жеке-жеке  әр формулаға тоқталып түсіндірудің еш керегі жоқ, себебі математикамен 6=3 X  2 , физикадағыдай N=A/t  , A=N x T осылай орнына қойып тексерулеріңізге болады!!!