Тоқаш дайындау!

Тоқаш  дайындау!
жеке
блог

 

 Ассалаумағалейкум  массагеттік  ағайындар!Жако  брат  бастаған  байқауға  бағымды  сынап  көрейіндеп  өзімше  бірдемелер  жасағанмын.

1 Картоп  фриі  таңда  дайындағаным )))

Бұл  тағамды  жасау  көп  уақыт  алмайды, түскі  мезгілде  жүмысқа  асыққанызда  болмаса  таңда  жұмысқа  барардың  алдында  жаауға  болады,ерекшелігі  тез  дайындалады)).

Сонымен 1-2  нән  картопты  алып,жақсылап  тазалап,жуып, жіңішкелеп,көлденең  турап, қажетінше   ұсақтап, майдалап  турап  аламызда,  жаңағы  қызып  тұрған  майға  беті  сәл-пәл қызарғанша  ұстаймыз! Беті  сәл  қызарғаннаң  кейін табамыздан  аламыз. Егерде  фриді  таңғы  асқа  қанағат  тұтпасаныз  қасына  екі  жұмыртқа  қуырып  мәзірінізге  қосуға  болады!))

Екіншісі  кешкісін  асықпай  дайындағаным!)))

2   Бұл  тамақты  дайындау  үшін  бірінші  қамырды  ашытып  аламызда, көтерілгенше  күтеміз.Содан  сон  көтерілген  қамырды  алып , оны  илеп  жайып  аламыз, содан соң  оны

 Жақсылап  жайып  алғаннан  кейін  түрлі  пішінде  кесіп  аламыз  өзіңіздің  фантазиянызды  қосуға  болады, мен  өзімше  орап  пісірдім.Орап  алғаннан  кейін  табаға  май   жағып  аламызда, жаңағы  дайын  тоқаштарымызды  пешке  20  минутқа  қалдырамыз, 20  минут  болғаннаң  кейін пештен  алып, кішкене  суығаның  күтіп,  қатып  қалмас  үшін  және дәмді  болу  үшін  сыртына  шикі  жұмыртқамен араласқан  қоспамызды  жағамыз,  !!!Тоқашымыз  дайын!!!!Асыныз  дәмді  болсын!!!

Айтпақшы  бірінші  сурет  таңертенгісін   өзім  түсіргем, ана  тоқаш жасауды  түсірген  кешкілік  үйде  інім  көмектескен)))