Уақыт

Біздің ойымызша уақыт қазіргі таңда өте тез өтіп жатыр. Алайда шындығында уақыт біздің бала күнімізде қалай болса әлі де солай. Біздің санамызға жаңбырдан кейінгі шалшықтың жерге сіңгендей сіңіп алған, ақырзаман жақындағанда уақыт тез өтеді соның белгісі  деген ой. Бірақ бұлай емес себебі біз бала күнімізде біз сабаққа бармаймыз таңертеңнен кешке дейін үйде есік алдында ойнап уақытты өткізе алмаушы едік. Ал кейінірек уақыт өте келе мектепке бардық бізге сабақ қосылды оның өзіне бір шама уақытың кетеді. Үй тапсырмасы одан әрі ҰБТ дегенмен уақыттың жылдам өте бастағанын аңғарасың. Тағы уақыт өте келе жоғарғы оқу орнына түсесің онда сабақ едәуір ұзарып кітапхана жағалап  мүлдем уақыттың жетпейтінін аңғарасың.Енді міне технологияның дамыған заманында баяғыдай асық ойнап доп қуалап ойынды қойып, ғаламторды жағалап вертуалды ойындарды ойнауға құмартып сондағы кітапты оқып ары-бері араласып уақытыңды ұтымды да текке де өткізесің. Жұмыс, сабақ, болашақ жарың қазіргі қызың бәріне бәріне уақыт тауып үлгересің. Алайда кейбір мұғалімдер жұмыс жасағаныңа түсінікпен қарайды кейбіреуі құтырған иттей аларып, шағып алардай сазарып,ішінен боқтап,сыртынан даттап айтып уақыт таппай жүргеніңде тағыда қоса тапсырма береді. Ал біз өзімізге өзіміз жасаймыз интернетпен уақытты тиімді пайдалана алмаймыз. Өз уақытымызды өзіміз өткіземіз.Оған ешқандай уақыттың кінәсі жоқ біріне кінәлі мен және сенің өзің.

Айтқым келгені әрбір уақытыңды тиімді пайдаланғаның дұрыс. Болмашы ойын ойнамай.Массагетт және басқа да әдеби сайттардың жазбаларына өлтіргенің тиімді.....,



Бөлісу: